hjalmarsson97

Alla inlägg under februari 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 9 februari 2014 18:09

Spelade ju cup igår gick helt okej! Har inte fått något målvaktsträning på rätt länge men det gick väl helt ok!

Sen kom Julia vi har inte träffats på ett tag nu så de va gött!

Imon är det skola som vanligt men ska på lite sjukhusbesök överallt....

tänkte börja med något nytt här och de är lite saker som jag ska skriva varje dag men jag vet inte om jag börjar senare ikväll eller imon så vi får se!

puss så länge <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 7 februari 2014 21:18

Är så sjukt irriterad på min svenska lärare och annan skit!

Vi hade ett referat prov igår! Det va 11 stycken som blev godkända och vi är typ lite mindre än 32 i klassen! och dom som inte blev godkända måste åka till skolan på lovet och skriva om, och om man inte kommer så får man F! Saken är den att det va inga stora grejer som va fel utan tydligen så är dom "jätte" noga med att ALLT ska bli rätt så om man hade skrivit fel på en ynka mening så får man F!!!!!!! aja det är väl bara att göra sitt bästa av situationen antar jag....

Imon ska jag tydligen spela cup i Moheda så ska inte vara uppe så länge till för samligen är vid 9 så japp japp!

aja puss på er! <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 7 februari 2014 16:01

Haha blir påmind om att blogga för det har varit dålig uppdatering, tänkte egentligen inte skriva förens ikväll, för jag vill sova men blev påmind så det fick väl bli ett inlägg ilf ;) tack baby att du påminner mig ;) haha

Slutade vid 13 så vi tog bussen ner till stan men Louise Sara så vi drog till Stadium och köpte mjukisbyxor haha.

Barnstolek...

Men vi hörs senare ikväll förhoppningsvis! Har mycket att berätta känner jag så vi hörs!

Puss <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 6 februari 2014 17:21

Förlåt för jag inte har uppdaterat något, men jag har fått reda på saker som både gör mig glad och ledsen, så jag har inte vetat vart jag ska ta vägen.... Aja veckan har varit okej! Har nollkoll på vad jag ska göra i helgen! Men vi hörs
Puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 3 februari 2014 20:42

Va på "möte" i Hjortsberga med laget!

Och fick då reda på att det i nte blir något u-17lag så det bara blir ett damlag!

Men eftersom dom redan har en målvakt i Hjortsberga så funderar jag på att byta, men ja vi får se helt enkelt!

Idag slutade vi vid 12, men gick och pluggade matte eftersom jag är så sjukt trög på de!

Aja imon blir det träning så vet inte om jag kommer skiva något men vi hörs!

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 2 februari 2014 22:00

Tänkte bara ta ett snabb inlägg och visa upp min nyaa träja!

Asså jag är helt kär i den, den kostade 129 men nu va den på rea så den kostade 49 kronor lite skillnad!

kommeer bild här nere sedan! Assså denna veckan kommer bli jätte konstig! aja godnatt på er"

puss <3 

     

Av Sofia Hjalmarsson - 1 februari 2014 00:08

Något jag borde tänka på, är nog att välja personer som jag ska lita på!

För en människa som ger mig komplimanger eller tar hand om mig och hjälper mig, tar jag gärna förtroende till och det är nog inte de bästa man kan göra!

Att nästa berätta för en främling om nästan hela sin bakgrund bara för att "hen" har sagt eller gjort något gott mot mig!

Folk har så lätt för att ljuga och får inte skuldkänslor om dom sårar en person.

Man får hjälp med något förflutet och efter en minut så har man skrivit hälfen om sin bakgrund, och personen vet nästan allt om än och tror att man kan få göra och säga vad man vill! Personer som tror att dom är störst bäst och vackras och tror att man får göra och säga PRECIS vad man vill. Kan ju tänka lite att man inte är helt ensam här på jorden det finns mer männskor på vår planet som behöver mer uppmärksamhet!

Så att tänka på vilka personer man verkligen kan lita på är något vi alla borde göra för att inte bli sårade!

puss <3

   


Ovido - Quiz & Flashcards