hjalmarsson97

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 31 augusti 2013 22:10

Kvällen tillbringas med små ungar och några kompisar till min familj! Så nu ligger jag med 2 Goa små barn i min säng å kollar barn program jätte kul Woop Woop typ... Har bakat å massa annat ! Imon skulle jag tydligen dömma små tjejer i fotboll! Bara de att jag inte har gjort de sen förra sommaren så de får bli att plugga regler inatt,..., aja vi hörs i mon pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 29 augusti 2013 22:48

Asså fatta jag går fan på gymnasiet!!!! Jag har träffat bland annat domma underbara tjejerna som de kommer bild på! Tiden går så sjukt fort jag gick väl nyss på högstadiet eller? Jaja i dag slutade vi tidigt å jag å en tjej från klassen gick till mc så klart :3 måste fan sluta med de både pengarna tar ju slut å man blir ju inte direkt mindre... Jaojao vi hörs i mon pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 28 augusti 2013 21:43

Nae... Jag vet inte... Är cp trött härlig dag som vanligt dock förkyld på nytt å mina revben gör oxå apa ont som vanligt! Kommer fan hosta upp mina revben... Aja jag orkar inte skriva just nu så vi hörs imon <3 pöss

Av Sofia Hjalmarsson - 27 augusti 2013 21:42

Har så sjukt ont i revbenen, har aldrig haft så här ont bokstavligt!!!! Måste sitta spickrakt annars får jag cp ont... Skit kul.. Kommer snart börja lipa...
Underbar skoldag med underbart folk ;) har tränat ikväll men har inte orkat gå å duscha så ska göra de å lipa lite samtidigt! Men vi för höras imon för jag orkar inte mer... Natti <3

Av Sofia Hjalmarsson - 25 augusti 2013 20:52

Hur har man de med livet igenkligen? Helt okej man får väl inte klaga?! Min första dröm har gått i uppfyllelse rätt enkel för många men jag har fått jobba för de! Min "lilla" dröm va att komma in på mitt gymnasie! Jag mår väl bra allmänt! Förlorade på matchen sist men de är väl inget å lipa över va fan! Musiken går bra ett litet projekt ;) har inte gjort så mycket ihelgen förövrigt! Men vi hörs natti <3 (dom fula brillorna har fått åka på igen...

Av Sofia Hjalmarsson - 23 augusti 2013 17:39

Asså sån sjukt seg rolig dag... Börjar dagen med idrott vid kl 8 å då skulle vi ut å springa.... (Kul att vi inte ens skulle ha de enligt dom andra lärarna) sen gå runt växjösjön som är på typ 7 km tror jag dom sa... Å nu påväg till match... Är ju redan uppvärmd efter denna dagen... Woop Woop liksom.... Jaja puss på er sålänge...

Av Sofia Hjalmarsson - 22 augusti 2013 16:40

Asså så sjukt härligt när man sitter på cykeln hem, kanske inte jätte bra i skolan med engelska svenska testerna... Men jag sitter på cykeln solen skiner, å jag hör the Beatles i hörlurarna, då känner jag fan att jag älskar livet <3 efter allt som har hänt så har jag de bra! (Y) träning ikväll match imon såatt vi hörs hajdå<3

Av Sofia Hjalmarsson - 21 augusti 2013 07:19

Börjar då bli lite sjuk, förkyld... Påväg till skolan nu idag blir de enligt schema... Kommer verkligen inte hitta! Jaja de här kan bli kul ju... Går till 15.15 tror jag så att vi hörs :)

Ovido - Quiz & Flashcards