hjalmarsson97

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Hjalmarsson - 29 september 2012 21:49

Moana Jepsen :D


  •  Fatastisk
  • Söt
  • Rolig
  • Schysst 
  • bloggar om sitt liv 

Kika in hennes blogg är helt fantastisk fina bilder du borde om du vill se snygga bilder och läsa bra blogg texter :)

Kika in...... NU!

http://www.nattstad.se/moanajepsen

 

 

Av Sofia Hjalmarsson - 29 september 2012 20:54

Hejjjjj ber om ursäkt för att jag inte ha bloggat på ett tag men jag har lite mkt att göra ibland så jupp....

Min vecka ha gått jätte fort och den har varit rolig :)

Igår följde Julia med min hem så hade vi spaa dag :) det var riktigt nicigt ;)

Idag va jag inne i stan med familjen men jag kunde inte köpa något å då blev jag sur.....

aja i mon har jag en tidig match vi får väl se om vi vinner serien :D

Det kanske blir en videoblogg i mon :)

ska gå o packa till matchen nu så vi höres :)

Just de ja jag har skaffat instagram jag heter soffiiiah så följ mig gärna :D

Godnatt :)

             

Av Sofia Hjalmarsson - 20 september 2012 14:42

Heeej :D
Inlägg från mobilen...
Jah har dock inte bloggat på läng... Det har varit väldigt mkt de senaste... Nu i veckan har jag dömt 2 matcher o en utav dom dömde jag själv o det gick bra :)
Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting själv så det är inte speciellt kul.... I mon ska jag med natalia hem sen vet jag inte mer vad som händer... men de blir kul i mon ilf... Jag har inte fått mina jäkla glasögon än.... Aja det kommer väl ett inlägg snart igen hoppas jag... Hejdå :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 20 september 2012 14:42

Heeej :D
Inlägg från mobilen...
Jah har dock inte bloggat på läng... Det har varit väldigt mkt de senaste... Nu i veckan har jag dömt 2 matcher o en utav dom dömde jag själv o det gick bra :)
Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting själv så det är inte speciellt kul.... I mon ska jag med natalia hem sen vet jag inte mer vad som händer... men de blir kul i mon ilf... Jag har inte fått mina jäkla glasögon än.... Aja det kommer väl ett inlägg snart igen hoppas jag... Hejdå :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 20 september 2012 14:40

Heeej :D
Inlägg från mobilen...
Jah har dock inte bloggat på läng... Det har varit väldigt mkt de senaste... Nu i veckan har jag dömt 2 matcher o en utav dom dömde jag själv o det gick bra :)
Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting själv så det är inte speciellt kul.... I mon ska jag med natalia hem sen vet jag inte mer vad som händer... men de blir kul i mon ilf... Jag har inte fått mina jäkla glasögon än.... Aja det kommer väl ett inlägg snart igen hoppas jag... Hejdå :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 10 september 2012 21:22

Tjenare :D


Min helg har varit jätte bra hoppas eran också har de?

Aja börja i fredags så hade jg bara en lugn kväll med mig själv kollade film och tjockade  mig!  ;) i lördags så renasde vi halva huset så jag har ingen gaderob i mitt rum längre så det är nice så nu har rummett blivit större :)

Och så va jag på match i växjö på den nya arenan med tjejerna i laget :D

Sen kom Simon och va här tills på söndagen :3 <3

Sen spelade vi match mot Lammhult och vi vann..... :D

Idag var det ju skola som vanligt... fast jag va hos optikern* så jag fick nya läsglasögon känner mig som varsta gammlingen när jag får ha läsglasögon :):(

men aja jag tycker dom är snygga så får ni skriva vad ni tycker om dom sen när jag får dom.... :)

AJA godnatt <3 :)

                     


Av Sofia Hjalmarsson - 6 september 2012 11:53

Chacha bloggen sitter här på engelskan.med dom bästa filip och elias!!!! :)

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards