hjalmarsson97

Alla inlägg under november 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 29 november 2013 22:20

Asså förlåt för jag inte har skrivit men har varit en lång vecka...

men ja.... jag hade engelska prov förra veckan asså shit.... de gick bra för en skull...

85 av 95 på ett englska prov shit....

Skolan va rätt go vi gick bara till 12.50 men stanade kvar och väntade på en till kl 14! 

så va typ hemma vid 16 sen så sen dess har jag typ legat i min sääng för mina föräldrar sover så har inget bättre för mig! Sen kom jag på att jaghar lucia träning med barnen i byn... annars hade jag nog dragit in till stan eller något....

natti puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 27 november 2013 22:13

AA sorry för jag inte har skrivit något men  va ju i Stockholm i helgen och kände att jag vill ha tid med min underbara faster som jag va hos....

Men jag jag orkar inte skriva mer så ni får mmaaassssssaaaa bilder!!!

pöss

     

Mina cp underbara kompisar ;)

                 

Av Sofia Hjalmarsson - 18 november 2013 20:53

Asså eefter en dag i bageriet med mina fingrar så känns dom väl inte speciellt bra... gör sjukt ont... 

Slutade 12.45 idag så mamma hämtade mig så åkte hem å sov och sjöng... har knappt nnågon röst kvar.... 

borde packa lite kanske eftersom jag åker till Stockholm på torsdag men har inngen ork till de just nu..

men natti orkar inte skriva mer.... 

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 17 november 2013 19:44

Planerna blev inte som planerat igår, Julia kunde inte komma hit och jag kunde inte komma till henne!

Men Fanny kom ist :D

Idag fick jag dra och träna även om jg kanske inte är så pigelin.... Men under träningen så skulle jag ställa mig i målet (är målvakt) och en tjej skjuter bollen och jag knäcker till mina fingrar! Har skit ont och kan inte böja ut dom riktigt.... Så de va lite svårt att käka... Och nu när jag sitter och skrivr så får jag ju skriva med ett finger med de handen så är lite handikapad....

Så får ni lite fina bilderr oxå 

pöss <3

           

Av Sofia Hjalmarsson - 15 november 2013 19:52

Va då såklar i skolan idag slutade 14:20 men hade ingen buss som gick då så jag och en kompis gick och fikade och pratade lite de va mys! <3 Nu har jg lagat met till pappa och brossan och nu sitter vi framför tv och väntar på fotboll kan ju inte missa när sverige spelar liksom! ;) imon vet jag inte vad sm händer eller förmodligen ska jag förska hämta Julia nere i Huseby på något sätt men de får jag tänka på då! 

Har lite arbeten som ska vara klar i nästa vecka så får göra lite sånt också....

Här kommer lite bilder på min kompisar dock inte alla men 2 utav dom ilf ;)

pussss <3

         

Av Sofia Hjalmarsson - 14 november 2013 21:29

Klarade inte av att skriva igår...

Men ja skola idag slutade vid 12 woop woop typ ;)

äm ja somnade direkt när jag kom hem sen drog vi till huseby julmarknad mysig men de är förtidigt.... nordensstörsta julmarknad? sant vet inte riktigt de...

FREDAG imon sååå skönt helgen vet jag inte vad som hände men de blir nog mys ;)

hörs puss <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 13 november 2013 20:03

Idag är en sån dag som jag bara vill gräva ner mig någonstans!!!

Slutade tidigt idag så typ vid 12 och de gör jag imon med fast idag låg jag och sov hela dag! Och imon har jag sånglektion!!!

Orkar ingenting just nu som sagt..... Allt i mitt huvud blir negativt...

Aja ska sova runt 21:00

så natti 

pöss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 10 november 2013 21:04

Lång dag...

På morgonen gick vi till pappa med packet, jag hade köpt: en ram där det stog love med 4 bilder som jag satte bilder på mig och min bror i! sen köpte jag en whisky bok och ett örngott som jag och tobias gav och mamma köpte en film! <3

Har lämnat in min mobil idag så har ett annat nummer i någon veccka!

Nu haar jag då intagit sängen för va sjukt trött!

puss på er <3

   

Skapa flashcards