hjalmarsson97

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 13 februari 2014 21:07

Måste börja så här! Jag har världens underbaraste vänner och familj! 

Just nu står jag mella 2 lag som står och drar i mig och jag har noll koll på hur  jag ska göra! Så pappa sa att jag skulle springa bort till mina kusiner och fråga om lite råd och tips osv! 

Så jag gick bort till dom och ssatte mig och pratade med min frabror och min kusin Johan och dom gjorde all så myccket lättare men jag står fortfarande med en fot i varje lag! 

imon är det alla hjärtans dag ch jag jag har ju då ingen kille så jag ska sitta hemma och tjocka mig i min ensam  het!

och eftersom deet är dag 2 i den  den dära ny grjen som jag har börrjat med så ska jag lägga upp en bild på mig själv när jag va liten!

så det va allt för kvällen!

puss <3

   

Ovido - Quiz & Flashcards