hjalmarsson97

Alla inlägg under november 2012

Av Sofia Hjalmarsson - 30 november 2012 21:13

Halloj jag har fått en fråga på facebook, om jag kunde göra ett inlägg om: VAD MITT LIV BESTÅR AV

så jag hade tänkt att göra de...

Jag sätter inte dom i ordning...


Mitt liv består av: Min fotboll

Gitarr

Min sång

Skriva låtar

Min familj

Fotta

Kompisar

och skolan....

Skriv vad ni tycker jag kan göra.....

Min helg är verlkigen seg...

Har inget att göra förutom att spela cup men den är jätte tidigt imon....

aja godnatt vi höres :) <3


         

:D

Av Sofia Hjalmarsson - 21 november 2012 22:12

Nämen Tjeenare :D


Denna veckan blir de mycket skit.... okej halva veckan har gått men ändå...

Helgen är ilf helt full.... Sen ett ganska stort litraturarbete som ska vara klar i nästa vecka med....

Ja.... nu har jag inte cyklat på morgonen på länge på grund av min skada i revbenen.... doktorn säger att jag kanske ska få börja träna å anstänga mig igen snart! 

Hoppas p de ilf....

jupp jupp de blir bara korta inlägg nu när jag gör de LITE oftare

så godnatt :) <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 19 november 2012 21:57

Hallå där alla snyggingar ;) ne men tjena :) tänkte göra ett kort inlägg innan jag ska sova.... :) jupp jupp min helg va lika rolig som vanligt :) i mon ska jag ta en soruta igen jag hatar de :'( ne.... Nu ska jag sova.... God natt :)<3

:)

Av Sofia Hjalmarsson - 17 november 2012 20:33

Ber om ursäkt ännu en gång för jag inte har bloggat på länge men jag har väldigt mycket jag har precis börjat spela in min skiva så de är väldigt mycket med de! :) är faktisikt väldigt stolt över de jag har gjort än så länge! :)

Jag har varit på Huseby marknad å varit med Simon tränat och mycket mer!

Vi har varit tillsammans i ett halv år i onsdags :3


Det får nog bli att ta en sväng in till läkaren igen för jag  har så ont i mina revben....

Och nu försöker jag bara blogga lite .... 

Imon ska jag och pappa ta kort till skivan :) 

Aja ska försöka blogga lite mer nu.... 

Hejdå :) <3

           


Av Sofia Hjalmarsson - 2 november 2012 21:45

Tjena fan ;)


förklaring som sagt tänkte berätta varför jag inte bloggar så ofta och varför jag bloggar!

Jag har inte bloggat så mycket för att jag har ganska mycket att göra 1: övar till min skiva 2: plugggar mycket.....

Jag bloggar för att min faster ska få höra lite vad jag gör eftersom att vi inte träffas så mycket!

Japp denna vecka har de varit lov men jag har ändå haft fult upp och för er som följer mig på instagram vet att jag har fått en ny liten vovve :) 

Men vi hörs imon på ett video inlägg (kanske) :)

adjöken :) 


               

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards