hjalmarsson97

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 10 februari 2014 21:37

Va och tog blodprov idag eftersom jag har svimmat rätt mycket nu ett tag sen har jag ju mått rätt dålig överlag liksom så de va lika bra och ta det nu! Och jag brukar må så sjukt dåligt av sprutor och sån skit! Men idag så tänkte jag de att nu får jag inte börja lipa som jag brukar! så jag bara tog den och de va inga problem liksom men sen när jag reser mig och gå så svimmar jag av lite... Sen när jaag kommer till skolan är jag fortfarande ganska yr men de kändes ändå lugnt liksom! Men eftersom vi va i bageriet så står vi ju upp hela tiden och springer runt ganska mycket! Så jag började bli svimfärdig började se suddigt (mer än vanligt) och det svartnade liksom för ögonen på mig! Men jjag försökte ju endå såklart! men de gick liksom inte, men såklart så har jag ju mina underbara vänner som tjatar om att jag ska åka hem så det gjorde jag! Så jag låg och sov mesta dels! Sen dum som jag är så åkeer jag och tränar ilf... Men de gick bra! 

Imon fyller mamma år så ska göra tårtoor till henne i skolan imon!!!!

så vi KANSKE hörs imon! 

puss <3

     


Ovido - Quiz & Flashcards