hjalmarsson97

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 31 januari 2013 21:10

Halloj :)

Som sagt jag hade inte klart mig utan musik, om jag hade blivit av med min sångröst så hade halva mitt liv försvunnint känns det som nu ilf....

Hade jag inte kunnat spela gitarr så som jag kan nu hade jag inte kunnat skriva mina låtar...

åå harrgud hur hade jag klarat mig....

(även att jag inte har en jätte bra röst men ja...)

Men ja... min helg blir helt OK 

imon hänger jag med Natalia hem och soveröver där...

På lördagen så drar vi in till stan, på kvällen så ska vi ttyp ha gäster.... 

JAG VILL INTE :,( 

Så kan jag inte träffa Simon.... :,( <3

Aja godnatt alla <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 30 januari 2013 21:43

Ja som rubriken ...

Jag har börjat funderat på vad jag har för idoler...

Men jag har ju bara "manliga" idoler!!!

(inte i ordning)

Brolle JR älskar hans musik och hans röst snygg frilla me :3

Elvis allt förutom att han tog livet av sig såklart...

Men hans frilla, RÖSTEN stilen.... :3

The Beatels äskar deras musik men inte deras frillor å snygga var dom inte heller man BRA musik...

Föredetta fotbolls spleare i GAIS Dime Jankulovski 

han har gjort ett stort steg stora FRAM steg och nu har han gett upp sin karriär för att träna GAIS de är starkt!!!

Jaa denna veckan är så otroligt seg... bildprojektet går bra tycker jag.... 

godnatt :)<3

       

 

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2013 19:11

Tjena hallå hej nu tänker jag på dig :)


Ja dagen har varit helt okej väldigt seg eftersom det är måndag.... 

När jag kom hem satte jag mig och jobbade på min bilduppgift, så klart så failade jag ju....

nu sitter jag bara här och typ har spelat lite.... 

och lyssnar på min skiva....

Imon är de skola som vanligt sen blir det träning med flickorna.

Onsdag träning med damerna....

aja.... 

godnatt.....

             


Av Sofia Hjalmarsson - 26 januari 2013 17:31

Tjenare :)

kommentera så lägger jag upp videon <3

Idag då så åkte jag skidor i typ.... 7 minuter för det blev för kallt och jag är lite förkyld så ja.....

Nu har jag precis duschat,,,, .....

Senare ikväll så kommer Simon hit  :3 

Så har jag bakat oxå till mamma och pappa för dom ska typ iväg så aa.....

Imon tror jag att vi  ska fyra min kusin han har inte fyllt än....

så jupp jupp hejdå så hörs vi :) <3

kommentera så lägger jag upp videon <3

           


Av Sofia Hjalmarsson - 25 januari 2013 17:43

OM NI KOMENTERAR MINA INLÄGG SÅ KOMMER JAG LÄGGA UPP VIDEO NÄR JAG SJUNGER IGEN

ÅÅH Vad jag har längtat efter helgen...

De har var en sån jobbig vecka....

Fått reda på saker som inte varit speciellt kul...

Men så har man ju så underbara vänner älskar er <3

Idag efter skolan skulle jag åkt skidor men jag orkade verkligen inte så jag och Jojjo gick å la oss i soffan... <3

Sen drog jag ut och tog lite kort....

I mon hoppas jag Simon kommer <3

så ja vi hörs väl kanske i mon....

JO JUST DE JA OM NI KOMENTERAR MINA INLÄGG SÅ KOMMER JAG LÄGGA UPP VIDEO NÄR JAG SJUNGER IGEN <3

hejdå :) <3

           

Av Sofia Hjalmarsson - 24 januari 2013 17:32

Tjenare :)

Dags att blogga igen kanske....

jupp första nationella provet gjort gick väl hyftas bra hoppas jag ilf.... :)

Igår så hade jag så sjukligt ont i mina revben så jag grät  till ochmed.... :$ 

Var nära på att stanna hemma, så iggenkligen skulle jag tränat med damlaget.... men så blev de ju förstos inte....

Idag har jag fortfarande ont men inte lika mycket så i kväll blir det träning men 97:a laget :)

Jag stör mig så sjukt mycket på mina tänder asså dom som är vid sidan typ vampyrtänder....


AJa hejdå :) <3

           

Och en bild på mig och simon bara för att jag älskar honom så mycket :3<3

O  

Av Sofia Hjalmarsson - 19 januari 2013 14:47

Halloj 

:)

igår var det 4 tjejer hemma hos mig och typ fyrade mig :)

jätte kul ilf jag fick choklad 2 ringar och ett par öronhänge 

Så Julia sovde över sen åkte hon i dag på morgonen....

så idag har jag bara följt med min pappa till grimslöv... och inget mer....

Så nu hoppas jag bara på att jag ska få träffa Simon ikväll <3

imon blir det träning med dammlaget.... länge sen...

kommer aldrig orka.....

aja vi höres hejdå :) <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 17 januari 2013 12:55

Hay :) 


jag har inte skrivit något bara för det har varit extremt mycket med skolan.

Aja nu har första träningen varit men antagligen ska jag träna med damlaget och spela med damlaget och flicklaget....

 kommer bli intensvit...

nu sitter jag ilf i skolan och har inget å göra vi har långrast....

sitter i källaren i koridoren och lyssnar på musik...

eftter skolan så ska jag med som ledare på konfa läsning! efter de så ska jag laga mat..

när mamma kommer hem sen så ska jag baka, för det är några  tjejer som kommer hem till mig på freda eftersom jag fyllde år för ett tag sen!  de kan nog bli NICE:)

20 minuter till nästa lektion så ska dra men ja...

 hej då :) <3


           

Ovido - Quiz & Flashcards