hjalmarsson97

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 30 mars 2013 22:25

Ja tjenare :)



Ionsdags var då Simon här Sen på torsdagen så var det tjejkväll hos Julia jätte kul :D

Ifredags så hade vi lite gäster..... inte speciellt kul men jag bakade blev fula.... kommer bild... :)

Idag har jag gjort lite läxor..... :)

Imon vet i fan..... :)

Nu sitter jag här i soffan med min vovve och tittar på tv...:)

ja men godnatt folekt :) <3

           

Av Sofia Hjalmarsson - 26 mars 2013 20:19

Hallojsan :)



Idag va jag och klippte mig kommer bild sen.. :)

Sen har jag typ inte gjort något ovanligt typ varit ute med hundarna bakat och proppat påskägg :3

Sen gick jag ut och tog lite kort men det fanns inget braa ljus så jag gick in och tog korten bilder kommer!

Jao i mon kommer Simon :3 Så då bloggar jag inte såatt :)

jaa godnatt:) <3

           

Av Sofia Hjalmarsson - 25 mars 2013 21:19

Tjena :) idag har jag inte gjort så mycket typ varit ute å gått.... Och skrivit på skolarbeterna.... :) imon ska jag in å klippa mig men vet dock inte hur.... Kanske ska baka lite också :) å nu ligger jag i min säng och hittade en film som jag ska kolla på..... Men godnatt :)<3

:)

Av Sofia Hjalmarsson - 24 mars 2013 22:01

Tjena..... Ett lätt inlägg från mobilen....
Igår var mina tränare och några tjejer från laget här de va kul ilf :P idag va vi istan för pappa skulle fixa en grej så han släppte av mig vid grand! Så köpte lite grejer :) imon kanske jag ska i å klippa mig :) så att ja..... Godnatt :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 22 mars 2013 21:29

Tjenare!!!! 

DE ÄR LOV fan vad gött :D

Idag hade vi vollybolltunering ((tänker inte lägga ut någon bild på mig)

Kom 2a som i dom flesta tuneringarna men jag är stolt och nöjd! :D

Imo ska vi typ ha gäster så ska baka lite och städa -_- 

Sen vet i fan vad som häder i veckan skulle träffa  Julia någon gång med :D 

jepp lite smått o gott i bilderna i dag ilf :)

godnatt :) <3

HEJA SVERIGE!!!!!!!

             

Av Sofia Hjalmarsson - 20 mars 2013 20:04

Tjena 

det blir inte något långt inlägg tänkte bara påminna er om frågan!

Så va snälla och rösta!!!!

Natti :) <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 18 mars 2013 21:00

Tjena :)


Skola sen när jag kom hem så fick jag plugga lite, har nationellt prov i NO imon asså jag kommer inte kunna ett skit.....

Ikväll har jag typ inte gjort något typ kolla tv å käkat.....

I mon skola sen träning om jag kan de.....

aja svara på frågan som kommer sen!

Godnatt :) <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 17 mars 2013 20:03

Halloj :)


Igår åkte jag till Simon och var där tills idag :3

Fuck att bli så ur hela tiden!!!!

När jsg kom hem idag så fick jag gå å lägga mig för mådde inte så bra....

sen gick jag å bakade :)

Imon skola sen vet i fan vad som händer!

jaojao godnatt :) <3

         

Ovido - Quiz & Flashcards