hjalmarsson97

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 27 februari 2013 19:53

Fick en fråga om jag kunde skriva hur de märks på mig att jag är kär.......

Så de tänkte jag göra.....

Ni borde ju fatta vem jag är kär i.......

  1. Jag kan gå runt och le för mig själv när jag tänker på honom :3
  2. Om någon börjar prata om honom så kan jag bli generad å jag blir bokstavligt knallröd i mitt ansikte..... :3

                                                              Sen kommer jag inte på mer så tänkte skriva bevis på att man/jag är kär


  • Känner sig avunsjuk när man ser personen med någon annan.
  • Läser sms från personen hela tiden.
  • Kan sakna personen precis efter man har träffat den.
  • Lyssnar på låtar som påminner hom dem.
  • ÄLSKAR att känna personens lukt.
  • Ler när du tänker på dem.

Det var nog allt godnatt :3 <3

               

Av Sofia Hjalmarsson - 25 februari 2013 22:07

Tjenare :)


Skolan började idag.... usch så trkigt fast kul att träffa alla kompisar igen....

Jag kom hem lam mig på soffan med jojjo och somnade....'

sen har jag inte gjort så mycket..... 

Sen har jag bara kollat lite videos,....,

Ånu ligger jag i min säng och kollar på hissen.... :P

ska sova snart så natt i :)<3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 22 februari 2013 23:27

Halloj :)


Igår så spelade jag ju på mässan.... de gick ändå rätt bra tror jag ilf :)

Så åkte Simon med mig hem och var här tills i kväll :3 

å Precis när han har åkt hem så saknar jag han direkt....

Haha i natt när jag skulle gå upp och stänga fönstret så är det en räv som går ute i åkern :)

Så i dag har vi varit ute å gott å typ sprungit efter hundara.....

Å nu ligger jag i min säng å gör ingenting.....

Imon är det inviging* till pappas nya firma.... Upp tidigt jippi....

aja godnatt alla :9 <3

         



Av Sofia Hjalmarsson - 20 februari 2013 20:08

HALLÅ DÄR :)


Ja va istan idag för att hjälpa mamma handla.....

Sen drg vi hem och jag började kolla på kort när jag va liten rätt gullig ändå ;)

Sen var det dags att sätta sig med gitarren för imon blir det att spela....

HOPPAS INTE MÅNGA KOMMER! 

Borde städa mitt rum men jag orkar verkligen inte... sen har jag så sjukt ont.....

HAHA jag fick ut och jaga mina hunar idag, Dom bara sprang å jag som har så svårt att andas.... jo tjena att jag ska hinna med dom.....

aja godnatt alla :) <3

   



Av Sofia Hjalmarsson - 19 februari 2013 20:49

Tjenare :)


Idag har varit en as tråkig dag.....

Åkte till sjukgymnasten idag och han sa att han inte kan hjälpa mig mer så jag ska inte till sjukhuset igen elr typ barnkleninken... (Y)

Sen åkte jag hem och bakade bullar....

Sen åkte jag skoidor trillade hela tiden så gav upp och försökte göra en snögubbe gick inte de heller så jag gick in  o ch putsade mina gitarrer.....

Torsdag spela gitarr på mässan tränar som satan för att allt ska sitta.....

nu ska jag gå och kolla tv.... 

Godnatt :) <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 18 februari 2013 20:50

Tjenare :)


USCH jag ordkar inte..... Varje dag denna veckan ska jag till pappa i hans verkstad kan ingen typ hitta på något med mig???!!!! 

Idag följde jag med min bror till tandläkaren  sen åkte vi till pappa.....

Sen skulle jag bakat bullar men de blev försent så jag satten mig med bildarbetet!......

Imon ska jag till sjukgymnasten..... dom där övingarna hjälpte INGENTING........

Sen ska jag baka och öva till torsdag...

Ska spela gitarr på ungdoms mässan då så japp japp.....

Jag kollade igenom lite bilder som jag och en kompis hade laddat ner.... 

LÄS DOM GÄRNA

Kommer här nere!!!

Godnatt :) <3

         

Av Sofia Hjalmarsson - 16 februari 2013 23:04

Tjenare :D


Idag är jag helt sjukt glad fattar inte varför, har nog inte haft en sur min på mina läppar idag ilf.... :P

Igår åkte jag till Simon efter skolan var hos honom tills idag så skönt att få träffa honom saknar honom så mycket under veckorna....

ja.....nu sitter jag här för mig själv med ett leende på läpparna dricker kaffe latte lyssnar på härlig musik och bara njuter :)

Imon upp tidigt och hjälpa pappa i verkstaden :)tjäna lite pengar så blir det kanske stan med några brudar :)

Just de ja alla hjärtans dag i torsdags gav Simon en present och sen i går när jag kom till honom hade han en ros till mig :,) Så gulligt :3 <3

Nu ska jag sitta här och sjunga lite så hejdå :) <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 16 februari 2013 23:04

Tjenare :D


Idag är jag helt sjukt glad fattar inte varför, har nog inte haft en sur min på mina läppar idag ilf.... :P

Igår åkte jag till Simon efter skolan var hos honom tills idag så skönt att få träffa honom saknar honom så mycket under veckorna....

ja.....nu sitter jag här för mig själv med ett leende på läpparna dricker kaffe latte lyssnar på härlig musik och bara njuter :)

Imon upp tidigt och hjälpa pappa i verkstaden :)tjäna lite pengar så blir det kanske stan med några brudar :)

Just de ja alla hjärtans dag i torsdags gav Simon en present och sen i går när jag kom till honom hade han en ros till mig :,) Så gulligt :3 <3

Nu ska jag sitta här och sjunga lite så hejdå :) <3

       

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards