hjalmarsson97

Alla inlägg under juli 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 28 juli 2014 17:43

Har fullt upp som sagt!

Men inatt de gick inte sova va så sjukt nervös eftersom jag skulle träffa min sjukgymnast de va inte positivt! heelst ska jag inte vara med på cupen för då kanske de blir värre och då kanske jag är borta i flera år isället...

Får väl se om jag åker eller inte.. Som ni förstår så tar jag lite paus imellan åt... men ja! puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 24 juli 2014 20:55

 

Jag och Annelie på jobbet idag hade inte så mycket att göra så körde runt lite med våra håjjar!!!!

Av Sofia Hjalmarsson - 22 juli 2014 18:03

Som ni förstår så har jag ingen ork till att skriva! Allt ska liksom hända nu...

För de första jobbar jag, och i helgen ska en släkting komma så ska vara hemma med henne och åka till Danmark osv. På måndagen ska jag till sjukgymnasten... sen på tisdag åker hon och då åker jag förmodligen också iväg till en och stannar där över natten!  sen på torsdagen tror jag så åker vi på cup om jag nu får spela (känner på mig att jag inte får de)

Sen åker jag till Buligarien och sen stockolm och sen är jag hemma några dagar sen börjar skolan.... Asså innan jag började jobba så hade jag 3 veckor som jag inte gjorde något, varför kunde inget hända då.....?

Aja sita veckan nu ju rätt sköönt! jaja

puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 16 juli 2014 18:50

Fått frågor igen och "hen" ville allt jag skulle skriva de så här så jag gör de! 


•Träffar du någon mer än som vän? De kan man väl säga

•Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja

Sover du helst själv med någon? Sover helst med honom!

•Vem fick du ditt senaste sms av? Kristoffer

Du hade ju svårt å äta inann äter du med glädje och gillar du mat? Kan inte påstå att jag äter med glädje, jag gillar ju mat men tror dock inte jag är sugen på mat längre på samma sätt sm jag va.

•Vad faller du för om du ser en kille? Keps, ögonen typ

Vad skulle du kalla din pojkvänn? Haha shit.... typ gose, tönt haha


De va de! och förlåt för jag inte skriver så mycket men jag jobbar nu och de är mycket som händer!

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 8 juli 2014 22:42

Har inte skrivit något på ett ta men de har varit en helt del som har uppstått!

Har haft de as bra! Har börjat jobba så skönt och kul förutom idag, va tvungen att dra hem 2 timmar innan jag slutade hade såå ont i magen visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen, så ont så jag började gråta! 

Imon är det nya tag! Så bra får jobbar med en "gammal" nära vänn så vi går och köper glass varje rast och bara pratar!

Har det väldigt bra iallafall!! 

Kollar på fotboll som jag hoppas att ni också gör! jäkla vilken utklassning!

aja

nu kommer mycket bilder så

puss<3

               

Av Sofia Hjalmarsson - 2 juli 2014 16:51

Imondags va jag hos sjukgymnasten hon kom fram till att det var en ledbandsskada, allså inte träna på 6 veckor! får inte äns ut och springa på dom 4 första veckorna! kul vi har typ cup när jag är på vecka 5 väldigt arg kan jag ju säga...

Köra rehab i 6 veckor framöver!

sånt är väl livet om man ska spela fotboll....

puss såläng <3

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards