hjalmarsson97

Alla inlägg under oktober 2012

:)

Av Sofia Hjalmarsson - 17 oktober 2012 21:09

JAAO :D


har ju inte bloggat på länge men ja...

I helgen så va jag barnvakt sen va jag ju väldigt förkyld....

Imåndags så sovde vi över med klassen i vår lärares stuga (sov ingenting) är fortfarande trött....'

Igår när min mamma hämtade mig så sa hon att jag skule in och klippa mig de blev för kort klippte typ 4 cm....

usch de är för kort.... 

Idag så har vi varit och kollat på våran lilla hundvalp så gullig :3

bilder kommer de många.... :)

men godnatt :)


             

:)

Av Sofia Hjalmarsson - 17 oktober 2012 21:09

JAAO :D


har ju inte bloggat på länge men ja...

I helgen så va jag barnvakt sen va jag ju väldigt förkyld....

Imåndags så sovde vi över med klassen i vår lärares stuga (sov ingenting) är fortfarande trött....'

Igår när min mamma hämtade mig så sa hon att jag skule in och klippa mig de blev för kort klippte typ 4 cm....

usch de är för kort.... 

Idag så har vi varit och kollat på våran lilla hundvalp så gullig :3

bilder kommer de många.... :)

men godnatt :)


             

Av Sofia Hjalmarsson - 9 oktober 2012 20:38

Heeeeejsan :D 


Jaha dags att blogga de va ju ett tag sen... men de har varit jobbigt en tid nu .....

Men JA i helgen träffade jag min kille :3 och shoppade och spelade match... rätt härlig helg faktiskt :)

I söndags så blev jag förkyld så nu mår jag skit, svårt att andas för mina revben hosta hes osv.... Ska röntga mitt hjärta och mina lungor så hoppas jag på att de bara är något tillfälligt... :) 

Så det kanske inte blir någon skola i mon, igenkligen så skulle jag kanske inte varit i skolan idag... men det blev inte så.... 

Aja nu ska jag sova vila lite tills i mon :)

godnatt :) <3


           


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards