hjalmarsson97

Alla inlägg under februari 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 28 februari 2014 22:55

Många lägger ut så här så här tänker tjejer. Jag hittade en nu och de stämmer ju så bra så ni får läsa den!


Så här tänker tjejer!

Tror jag har känslor för honom

eller vänta nej

eller jo de har jag 

han är snygg 

varför är de bara jag som skriver

Skjut mig
Mat
Nej jag blir fet
Whatever jag är redan fet
Gymma?
Nej juste jag har mens
Varför skriver han så långsamt?
INGEN SMILEY?

INGET HJÄRTA?
Omg han hatar mig
Vill han inte prata med mig, ska jag fan inte prata med honom heller!

Varför skriver han inte?
Jag är hungrig
Min mageeeeee
Hur långt är det ner från balkongen?
YOLO
Nej va töntigt
Chocklad choklad chocklad
Varför är hon snyggare än mig?
Bitch
Na, tar lite bilder isället
*klick*
Wtf, är min rumpa så liten?
Jag är så ful
Ingen vill ha mig
har vi mat hemma
Tror jag ger upp och sover istället...

 

Känner mig träffad haha

puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 28 februari 2014 21:25

Denna fredag är nog bland dom tråkigaste...

Ligger på mitt glov och lyssnar på musik.. Har egentligen inget att skriva så ja de får bli de här.. Ni får gärna vara lite sociala..

puss på er <3

     

Låg i planka och gjorde armhävningar i går och mina hundar ville vara med så dom satt på min rygg haha...

Av Sofia Hjalmarsson - 27 februari 2014 15:56

Dag 5 är då, vad jag inte gillar med min personlighet!

och dett finns såklart saker där oxå! så vi kör igång!


*Att jag är så sjukt blyg, jag kan ju inte en titta på en människa oxh hälsa utan att jag blir helt illröd i ansiktet eller mitt hjärta typ slår fortsre,....,

*Att jag är å negativ mot mig själv..


Det är väl de jag kommer på nu  ilf... 

me vi hörs ikväll tror jag

puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 25 februari 2014 21:10

Dag 5! Vad jag har för komplex och vad jag är nöjd över på min kropp!

haha och som ni vet så har jag komplex överallt...

vi kan börja nere ifrån och upp!

Ja här kommer allt negativt nu då! Jag gillar inte mina ben typ för "tjocka"

Jag har en liten rumpa haha, jag har ju blivit rätt smal om man jämför med innan ilf så jag är ändå rätt nöjd men den kunde jag vara "plattare" haha de va väl de... Men de är saker jag jobbar på om man säger så!

aja natti,

puss <3

      

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2014 19:37

Asså shit vad trött jag är idag och har så sjukt ont i mina revben asså jag kan knappt gå!!

Hoppade träningen idag eftersom jag har så ont ångrar mig rätt mycket faktiskt för vi skulle varit i simhallen...

Aja ska se om jag kanske kan ut å springa en liten, liten runda.... 

aja då går vi över till dag 4! Då är frågan: något som jag vill mer än något annat just nu!

Usch det finns så mycket som jag skulle vilja ha! men jag gör väl en liten lista!


*Någon att mysa med!

*Större, mysigare och varmare säng!

Asså jag kommer verkligen inte på mer, men ja som sagt jag orkar verkligen inte så natti!

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 23 februari 2014 19:03

Går dagen samanfattar jag med bilder! Men u är de något som jag vill berätta!

I ett par veckor bakåt så har jag prov tränat i Sandsbro oxh ja, jag har bestämt mig för att börja spela hos dom! 

Har skrivit på idag! och har även gjort min första match där idag (dock bara träningsmatch men lika brade)!

Det känns väldigt bra faktiskt! Så att de!

A som sagt så serverade jag på mammas fest igår, de gick bra!

Just nu har jag väl inget mer att skriva men vi hörs! 

puss <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 21 februari 2014 19:44

Jag har då glömt bort den här dag grejen så vi kör dag 3 nu och de ska handla om vad jag har för rädslor eller vad jag är rätt för! Så nu kör vi! Ingen ordningen eller så jag bara kör!

Jag är rädd för:

* Att bli sviken igen (av follk i min omgivning)

* Att inte fixa skolan.

* Att komma in i mina dåliga matvarnor igen!

* MISSLYCKAS

* Ormar...

 Dt är väl de jag kan komma på nu finns säker mer men, men... Vi hörs kanske imon så...

puss <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 21 februari 2014 15:19

Mår så sjukt dåligt idag! För igår på träningen börjde de regna men jag va ju redan lite förkylld men jag fortsatte ilf! Men bara de att när jag kommer hem så börjar jag få jätte ont i halsen och börja hosta och så.. Så inatt har jag inte kunnat sova något alls typ för jag har hostat...

Sen nu idag så har jag sjukt ont i halsen och hostar å alllt annat också! Så jjag tänker inte direkt lämn huset idag kännner jag...

aja vi hörs väl mer under dan!

puss <3

 

Skapa flashcards