hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Fick precis vet!

Av Sofia Hjalmarsson - 3 februari 2014 20:42

Va på "möte" i Hjortsberga med laget!

Och fick då reda på att det i nte blir något u-17lag så det bara blir ett damlag!

Men eftersom dom redan har en målvakt i Hjortsberga så funderar jag på att byta, men ja vi får se helt enkelt!

Idag slutade vi vid 12, men gick och pluggade matte eftersom jag är så sjukt trög på de!

Aja imon blir det träning så vet inte om jag kommer skiva något men vi hörs!

puss <3

   

 
 
Ingen bild

anonym

3 februari 2014 21:27

Du är så jävla korkad, det största misstaget du gjort i ditt liv. Du va sämst, Ulrika började träna dig, du blev bättre, när du äntligen hade blivit ganska bra gick du till hjortberga, din pappa tränar dig, du blir riktigt dålig igen och nu tror du att någon vill att du ska börja i Grimslöv/Liatorp? Ingen vill ha dig där. Förresten har dem redan en bra målvakt. Annie. Hon är tusen gåmger bättre än dig.
Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards