hjalmarsson97

Alla inlägg under juli 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 29 juli 2013 21:30

Har ju då varit hos Julia sa kul vi har badat å haft godis regn :3 jaja vet inte vad jag ska göra men natti

Av Sofia Hjalmarsson - 28 juli 2013 13:12

Ja nu har jag då jobbat mina 3 veckor, kommer sakna de som satan Alla roliga barn som man lärde känna å resten av "fröknarna" eller vad man säger har haft många gooa stunder med underbart folk! Jaja nu påväg till Julia! Å snart blir de Bulgarien å Frankrike så jädra härligt ha de gött puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 25 juli 2013 08:46

Sista dagarna nu då har haft 3 underbara veckor.... Försöker ladda ner bilder på mobilen men de går ju inte jag blir galen bokstavligt!!!! Jaja börjar jobba nu vid 9 igen så att vi hörs <3

Av Sofia Hjalmarsson - 23 juli 2013 15:49

Sitter hos frisören mamma klipper sig väntar på min tur.... Vet inte ens hur.... Jaja..... Kanske blir mer inlägg ikväll men ja.... Tjadå så länge. <3

Av Sofia Hjalmarsson - 22 juli 2013 21:07

Asså är verligen jätte trött hela tiden just nu.... Lördag söndag har jag bara solat as gött men jag blev inte speciellt solbränd! Tror dock bara jag är så cp trött för jag går upp tidigt å jobba.... Men snart blir de avkoppling i Bulgarien härliga tider :D å fick reda på på att min faster ska komma ner :D jaja natti pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 19 juli 2013 22:41

Hallå ja.....
Har jobbat hela veckan är inne på min andra,vecka så snart sista....
nu sitter jag hos mina grannar å tittar på Peterpan xd jätte kul.... Ska,väl snartgå hem å mysa ner mig i sängen lite :3 men godnatt pöss <3

[Bild]

Av Sofia Hjalmarsson - 17 juli 2013 20:19

Ja fortfarande förkyld.... Har jobbat å varit hos min gamladagmamma.... Å nu har jag så cp ont i mitt huvud å fryser, tror fan jag har feber.... Aja natti pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 15 juli 2013 21:10

Är väldigt glad att jag har lärt känna 2 nya personer dom är stöttande å förståelse på alla sätt å vis! Pöss på er 2! Förövrigt så jobbar jag dagarna ut å in! Jätte kul fast är lite sjuk så de gör de bara jobbigare! Aja nu ska jag sova så natti å pöss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards