hjalmarsson97

Alla inlägg under april 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 22 april 2013 20:47

Hejsan :)


Mårnog inte riktigt bra just nu... Har typ inte sovit på 3 nätter, inte ätit ordentligt för jag mår så illa....

jaja.... Idag skola, bra att man har fina vänner som muntrar upp en :)

Imon skola sen ska jag öva tills jag ska sjunga i kyrka och tillslut fotbolls träning.... får hålla tummarna att jag inte svimmar.......

Har kollat fotboll och typ inget mer idag..... Ska gå å lägga mig om en stund och sen om jag kan få bort mina tankar....

så natti :) <3


Av Sofia Hjalmarsson - 20 april 2013 19:53

Jaha..... Hej :) har inte kunnat sova någonting inatt typ..... Gick upp vid ett å sen åkte jag å pappa till marknaden.... Sen har vi bara varit ute å gått och jag hsr försökt jobba lite på mitt svenska arbete.... Kvällen blirvatt ligga framför tv å inget mer..... Jaja natti :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 19 april 2013 19:54

Haloj förlåt för jag inte har skrivit men är typ på världens smästa humör.....


Jaja... Igår hade vi middag för föräldrarna i skolan det var jätte kul å jag sjöng kanske kommer några videos sen!! :)

Idag var det vanlig skoldag fast jag och min mentor var på möte på en skola... :)

Sen åkte jag till pappa å satt på hans kontor i 3 timmar för att sedan komma hem! :)

Imon blir det marknad sen inget mer planerat men kan ju hoppas att det blir något mer!! :)

godnatt :) <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 17 april 2013 20:13

Igår var det träning och gjorde lite läxa... Idag var det npprov i SO gick väl typ lika bra som igår..... :) känndes ändå rätt bra! :) va kvar å sjöng effter skolan med en i klassen! :) sen har jag inte gjort så mycket! Typ somnade på soffan.... Sen fick jag springa bort till farmor å ta kort på hennes blommor.... :) å nu är det fotboll på tv med pappa å min farbror! :) jaja godnatt :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 15 april 2013 22:34

Tjenare tänkte ta upp min helg lite kort!! :)

Träningsläger i helgen! :)

FRE: Upp vid 05:00 YEEY :D ett träningspass 

LÖR: 2 träningspass

SÖN: 1 Träningspass!

upp tidigt varje morgon ingen riktig mat! Så alla gick typ till NETTO! :D

Och i söndags så hade jag och Simon varit tsm i 11 månader älskar dig <3

  

Saknar honom sjukt mycket!!!!!!

jaja sova nu natti <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 12 april 2013 06:53

Jaha.... Då sitter jag i en PGminibuss påväg till Danmark med damlaget :) gick upp vid 5 men är ändå inte spe iellt trött än :)skönt att komma hemifrån ilf.... Fast jag saknar min älskling <3 älskar dig <3 Igår fick vi veta vad vi fick för betyg i bilden! Asså fatta jag fick A! :D<3 aja... Ihelgen nu på blir det massa träning och kul :) så hoppas ni får en bra helg för de kommer jag ha! :) godnatt för 2 nätter puss :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 10 april 2013 22:06

  1. Jag älskar smycken! :D
  2. Älskar att sjunga å stå i centrum men blir alltid sjukt nervös!
  3. Jag är nöjd med mitt utseende men bara ibland!
  4. Jag har gått ner ca 15-20 kilo :D
  5. Älskar mat och godis, men  äter inte speciellt mycket
  6. Jag är sjukt rädd att jag inte kommer in på mitt gymansium!
  7. Jag skriver dagbok och det har jag gjort sen jag va 8...
  8. Jag skriver egna låtar men vågar aldrig sjunga dom för någon!!!!
  9. Jag får sjukt ont i magen om jag ska träffa nytt folk!
  10. Jag saknar min älskade pojkvän SJUKT mycket

De var allt för mig ikväll godnatt :) <3


   

Av Sofia Hjalmarsson - 7 april 2013 21:39

Jaha tjenare :)


Gpr fortfarande p kryckor efersom att det var värre än vad trodde....

Denna veckan ska jag ta det väldigt lugnt och ha kvar mina 2 kryck kompisar...

Sen på fredag så får jag hoppas att det blir bättre för då drar det av till Danmark för träningsläger! Nice bara jag kan träna lite med så! :) 

Imon skola (Y) :)

Å på tisdag ska jag öva tills en mässa som jag ska sjunga på :) det bli Awesome (Y) :D

men ja de kan nog bli lite mer inlägg än vanligt denna veckan!

jaja godnatt alla söta :) <3

   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards