hjalmarsson97

Alla inlägg under juni 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 29 juni 2014 12:50

Har nu varit sjuk i en vecka och precis när jag börjar bli frisk så åker jag in till stan och träffar en och vi sitter ute tror ni inte jag blir ännu mer sjuk eller? 

Igår va iallafall en helt underbar dag!

Imorgon blir det sjukgymnasten för min del, ska kolla knät!

1 vecka tills jag börjar jobba, längtar nästan lite!

hörs, puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 23 juni 2014 13:58

Sitter hemma helt själv och är sjuk. Tycker nästan lite synd om mig själv! Men vi har fått någon ny box till tv, så sitter in virad i massa filtar och kollar filmer och serier rätt mysigt faktiskt! Kommer ju ingenstans heller för mitt knä men jaja... Blev ett litet klagar inlägg! Ikväll kanske jag ska ta mig ut och kolla när min kusin spelar fotboll men de får vi se! 

puss puss <3 

 

Av Sofia Hjalmarsson - 22 juni 2014 21:18







 


                   

Av Sofia Hjalmarsson - 19 juni 2014 20:42

På dagen blir det vara med familjen sen på kvällen drar jsg till kompisar! Ett problem! Jag kan inte gå haha krykor som gäller! Jaja hoppas ni får de bra så hörs vi snart!
Puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 17 juni 2014 18:10

Eftersom att jag har blivit jätte allergisk mot blommor/pollen så kan jag inte ha äkta blomkrans till midsommar! Så satte jag mig och slängde ihop denna! Dock inte lika snygg som en äkta men de får gå!
Puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 15 juni 2014 17:36

Som ni vet så va jag hos Julia för ett tag sen och tog lite bilder å tänkte visa dom! 

Hon har gått första året media och jag kommer ihåg när vi tog bilder ihop innan hon började där hon har blivit så mycket duktigare (haha även om hon inte va dålig då men ni fattar) !!! riktigt duktig! Älskar dig Julia 

Som ni förstår så är inte att bilder seriösa!

puss <3

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards