hjalmarsson97

Alla inlägg under december 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 31 december 2013 13:09

Tänkte att ni kunde få några nyårsfrågor så läs, det finns nog någon hemlis!

GOTT NYTT ÅR om jag inte skriver mer! PUSSSSSSSS FÖR SISTA GÅNGEN IÅR LOVE YAAAAAA<3

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja det har jag...

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Vet inte ens om jag hade något haha


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope inte vad jag vet ilf ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
 Ja <3

5. Vilka länder besökte du?

 Danmark, Buligarien, Frankrike tro jag

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
 haha högstadiet även att de va för ett halvår sedan


7. Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
mång men typ 24 noveber <3
8. Vad var din största framgång 2013?
 Att jag kom in på mitt gymnasie

9. Största misstaget?
Vill jag inte ta upp!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är aldrig sjuk men jag har ju min sprickor i revbenet och sen har det väl varit små skador
11. Bästa köpet?

Kan inte bestämma mig...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tor jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja resan till Bulgarien med Julia! och min kille <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Himmlen är oskylldigtblå! Mitt SÄMSTA uppträdande någonsin!!!!!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ibörjan utav året glad! i mitten livet sög! Nu älskar livet!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat!!!!

17. Blev du kär i år?

Ja, jag är kär

18. Hur många one night stands?

Inga

19. Favoritprogram på TV?

Inte en aning

20. Största musikaliska upptäckten?

Har ingen så

21. Något du önskade dig och fick?

JAAA! 

22. Något du önskade dig men inte fick?

Haha ja.....

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Typ 2 veckor sen.... Blev firad av familjen å lå i sängee.!

24. Fnns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja gud ja men gjort är gjort!

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

Samma som jag lltid har haft typ!

26. Vad fick dig att må bra?

Min familj, mina underbara vänner,

27. Vilken kändis var du mest sugen på?

HAHA vet inte!

28. Vem saknade du?

Min älskade mormor som inte finns <3 

29. Vad ångar du?

Att jag är för snäll och vågar inte skälla ut vissa människor som jag har slösat mitt liv på!

30. Den bästa nya människan du träffade?

Måste nog vara dom i min klass! och såklart min kille <33

31. Är det någon gång du har kännt dig riktigt stolt iår?

Ja verkligen när jag fick mina betyg i högstadiet, när jag kom in mitt kungsmad, dom gångerna jag har uppträtt, för jag har övervunnit enutav mina "rädslor" typ, med hjälp av en underbar människa! <3 

   

Av Sofia Hjalmarsson - 31 december 2013 13:09

Tänkte att ni kunde få några nyårsfrågor så läs, det finns nog någon hemlis!

GOTT NYTT ÅR om jag inte skriver mer! PUSSSSSSSS FÖR SISTA GÅNGEN IÅR LOVE YAAAAAA<3

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha ja det har jag...

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Vet inte ens om jag hade något haha


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope inte vad jag vet ilf ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
 Ja <3

5. Vilka länder besökte du?

 Danmark, Buligarien, Frankrike tro jag

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
 haha högstadiet även att de va för ett halvår sedan


7. Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
mång men typ 24 noveber <3
8. Vad var din största framgång 2013?
 Att jag kom in på mitt gymnasie

9. Största misstaget?
Vill jag inte ta upp!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är aldrig sjuk men jag har ju min sprickor i revbenet och sen har det väl varit små skador
11. Bästa köpet?

Kan inte bestämma mig...
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tor jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja resan till Bulgarien med Julia! och min kille <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Himmlen är oskylldigtblå! Mitt SÄMSTA uppträdande någonsin!!!!!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ibörjan utav året glad! i mitten livet sög! Nu älskar livet!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat!!!!

17. Blev du kär i år?

Ja, jag är kär

18. Hur många one night stands?

Inga

19. Favoritprogram på TV?

Inte en aning

20. Största musikaliska upptäckten?

Har ingen så

21. Något du önskade dig och fick?

JAAA! 

22. Något du önskade dig men inte fick?

Haha ja.....

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Typ 2 veckor sen.... Blev firad av familjen å lå i sängee.!

24. Fnns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja gud ja men gjort är gjort!

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

Samma som jag lltid har haft typ!

26. Vad fick dig att må bra?

Min familj, mina underbara vänner,

27. Vilken kändis var du mest sugen på?

HAHA vet inte!

28. Vem saknade du?

Min älskade mormor som inte finns <3 

29. Vad ångar du?

Att jag är för snäll och vågar inte skälla ut vissa människor som jag har slösat mitt liv på!

30. Den bästa nya människan du träffade?

Måste nog vara dom i min klass! och såklart min kille <33

31. Är det någon gång du har kännt dig riktigt stolt iår?

Ja verkligen när jag fick mina betyg i högstadiet, när jag kom in mitt kungsmad, dom gångerna jag har uppträtt, för jag har övervunnit enutav mina "rädslor" typ, med hjälp av en underbar människa! <3 

   

Av Sofia Hjalmarsson - 27 december 2013 15:29

Ja som sagt igår la jg ju upp en kort video ingen bra kvalite men jaja...

Men saken är den att jag fick meddeladn som de stog: sjukt duktig va med i idol osv! N är så gulliga för de betyder så sjukt mycket <3

nu får ni fina bilder på mig från igår!

puss å hej <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 26 december 2013 17:19

Som ni ser här uppe så får ni en liten video...

Ska snart åka iväg om de inte är någon som vill hitta på något....?

sen typ lite fina bilder oxå så hörs vi kanske senare ikväll eller imon!

puss <3

 
 

Av Sofia Hjalmarsson - 25 december 2013 22:45

Nu har precis mina kusiner dragit så jag gick upp och la mig å satte igång en film!

Vi kollade på bilder som min pappa tog när han va liten rätt kul faktiskt! Så jag satt där med min yngsta kusin på skrattade åt deras fula kläder! haha

hann även ta lite kort innan dom kom så dom kommer här nere sen !

Imon ska jag in till stan (tror jag ilf) aja natti 

pusss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 25 december 2013 12:52

Julafton igår! Va hos mina kusiner på dan sen va jag hemma med familjen på kvällen! Blev en förvånansvärt bra jul faktiskt! Så de va kul!

Längtar till jag får träffa Julia nu de va så sjukt längesedna saknr henne så sjukt sjukt mycket så de finns inte!""!!!!!!

Ska strax springa ner och baka lite så vi hörs kanske framåt kvällen .

puss <3

         

Av Sofia Hjalmarsson - 22 december 2013 19:57

Har ju inte skrivit något nu på några dagar men jag har inte haft tid de är så mycket som ska göras innan jul..

Fick ju julov i fredags, lördagen så gjorde jag julgodis, sen idag har jag typ bara sprungit runt och städat...

Asså de är julafton om 2 dagar helt sjukt! men ja vi hörs... 

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 18 december 2013 20:16

Fick en kommentar igen där frågan va vilken presen som jag tycker om mest som jag fick nu på min födelsedag!

Å jag presenten som jag tyckter mest är nog halsbandet som jag fick i fredags av min kille! Jag tycker det är jätte fint, gulligt av honom och fint och speciellt sätt som han gav mig de på! (kommer bild på de!....

Nu sitter jag här framför tvn med familjen, fryser som satan... 

natti 

puss <3

   

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards