hjalmarsson97

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 31 maj 2013 21:49

Ute med min små gosar.....

kännde bara för att göra ett lite inlägg till :D <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 31 maj 2013 21:03

Igår hade jag jätte mycket att göra så jag han inte skriva något!!!!


4 låtar som jag giillar!!

Eftersom jag gillar "äldre musik" vet inte om ni gör de så ni känner igen dom!?

(ingen ordning)

Först  himlen är oskyldigt blå med Ted Gärdestad!!!!!! LOve....

Sen typ SUN med the beatels

So you do med hoffmaestro!

Luckiest girl med Vinsent!

Så där ja.... imonn ska jag ut och jobba lite så jag kan få lite pengar så får vi se om det kan bli lite fester framåt ;)

Puss på er alla natti :) <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 29 maj 2013 20:50

5 saker jag vill göra innan jsg dör.....

Denna är rätt jobbig för mig för jag kommer aldig på något!!!!

Varit med i tv kanske, (har varit de men typ bara i bakrunden)....

Ämm varit med i någon musik tävling av  något slag....

sen har jag ingen aning....

men jaja....


Stör mig såå fett mycket på att jag inte kan träna....

Va en tjej som sprang rakt in i mig så jag typ flög bakåt och gjorde en bakåtvolt och fick en smäll på mina revben igen, så ska vila tills matchen på lördag så seggggggt!

jaja natti alla gooooooa :3 <3

   


Av Sofia Hjalmarsson - 28 maj 2013 20:51

En vän som jag inte hade klarat mig utan!

Ja de kan ni nog lista ut rätt lätt!

Julia hade jag inte klarat mig utan!

Helt fantasisk och ger mig alltid ett gott skratt :D <3 

love yooou <3

jaja natti :) <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 27 maj 2013 21:37

De bros väl på vem man prata om?
Men en grej kan jag ilf! Att man inte kan vara ärlig, tex om man har sätt någon göra något, men personen inte kan erkänna de! De är så sjukt lågt och de va inte så länge sedan jag råkade ut för de å det gör liksom fortfarande ont!!!
Kan dock inte komma på något mer är lite smått sjukt, å lite dålig dag, fast äntligen att jag fick träffa mina vänneer så att, ska sova snart så natti :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 25 maj 2013 22:17

Eftersoom jag inte har något tyckande innom dagens ämne så skriver jag inget om de....

Jaja....

Idag är en sån dag som man bara vill ligga i sängen och lipa....

Men de gör jag ju inte vill ha kvar lite imig....

Va och käkade med familjen i stan idag, Sen nu har jag baa fixat med mammas morsdag present!

Imon är det match i Värnamo tror jag.....

Hoppas det går bra ilf :)

jaja ska packa lite och sen sova så godnatt ::) <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 24 maj 2013 21:01

Hejhopp :)


Hur jag sköter mig i skolan!

Jag är väl inte direkt någon bad ass iklassen.....

Jag är väl hyffsat lugnt ilf.

Men betygen är väl inte på topp direkt!!!!

Har dyslexi som förstör väldigt mycket!

Det är dom praktiska ämnena som går bra men resten är bara skit!

En lite sammanfattning!

Lugn glad tjej som det inte går så bra för!!!!!

Allt för mig alla gooooooa :)

Natti :) <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 22 maj 2013 22:20

Jahopp....

Tjenare tänker inte gör någon "dagblogg" idag!

För det första orkar jag inte 

ochh för det andra är jag inte på topp.....

Tänkte skriva det nu med så jag slipper alla frågor!

Ja jag och Simon har gjort slut!

Tänker inte berätta vf eller hur!

Men kan säga så här..... Att ha känslor för någon som vill göra slut är sjukt jobbigt!

och jag mår sjukt dåligt över det, lipar å allt! Gör liksom ont!!!!!!!


Så ni kan ju förstå vf jag kanske inte bloggar vissa dagar, för vissa dagar är varre än andra och just idag är en för jävlig dag!!!!!!

jaja det var allt för dagen som jag orkade skriva så godnatt!

 

Om jag bara kunde!




Ovido - Quiz & Flashcards