hjalmarsson97

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 16 februari 2014 21:14

Jag får frågor dagligen av folk i min när het! Dom brukar fråga vad vill du göra med livet? Vad har du för drömmar? Hur tänker du att din framtid ska se ut?

Mina svar!

Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning!? Jag vågar inte tänka på min framtid! Jag vågar inte drömma!

Det ända jag vill egntligen är ju att alla i min närhet ska må bra och att jag ha någon att älska och någon som älskar mig! de är väl de man kan begära... men de kan man egentligen inte göra bara ta förgivet?

Om mina drömmar som jag har nu ska gå i upp fyll, så är det: 

Att jag klarar skolan! Att slippa gå till skolan och ha den där klumpen imagen för att jag är rädd för att misslyckas!

Att jag ska lyckas med min musik samt min träning! Att någon dag vågar visa upp mig själv för hela världen och säga att det här är jag de är så här jag ser ut och de är så här jag beter mig utan att någon ska "ta mig för givet"

Och tillslut att våga visa mina känslor för en person!

     


Ovido - Quiz & Flashcards