hjalmarsson97

Alla inlägg under december 2012

Av Sofia Hjalmarsson - 20 december 2012 21:25

Ditt fullständiga namn? Sofia Hjalmarsson
Hur Lång är du? 1,65 typ
Ögonfärg? Blå grön

Spelar du något instrument? gitarr räkas det om man sjunger?
Dina första tankar när du vaknar? vill somna om......
Vart befinner du dig just nu? I tv rummet
Biter du på naglarna? Nope
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svart
Har du några husdjur? 2 hundar 1 kisse å fiskar
Är du singel? NE
Vem är snyggasst? JAG ;)
Vem vet mest om dig? Julia antar jag?
Vad vill du ha just nu? en kram
Rädd för? ORMAR
Din första riktiga kärlek? Simon <3
McDonalds eller Burgerking? Donken....
Sjunger du? JAJEMÄNSAN
Vad har du för skostorlek? 37/38
Vill du gifta dig? Nån dag ja
Kommer du överens med dina föräldraR? jadå
Din hårfärg? Brun röd typ
Vad ska du göra i morgon? in till stan sen vet jag inte
Skor du hade på dig idag? vanliga vinterskor
Vad sover du i? underkläder
Snygg färg? vet inte....
Favoritårstid? Sommar/vinter
Favoritmat och dryck? grillat, mycket
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Sofia/fia
Vad är du sugen på nu? Min säng
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Sofia/fia bros på  vem som ringer med
Sov du ensam inatt? Nej har min kudde
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? Grattis till stipedeiumet
Druckit idag? Julmust
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt snnnnnö
Godaste glassmaken? jordgubb
Drömmer du mardrömmar? Haha nä ibland
Favoritklädsel? Mjukisbyxor och bh
Favorit godis? Choklad hjälper fan mot allt
Hur många kuddar sover du med? 5+
Längtar du mest efter just nu? Julafton
Vem har vart din räddning idag? CHOCKLADEN
Vad luktar det nu om du sniffar lite? VOVVE
Saknar du någon just nu? Simon <3
Vill du ha barn? INTE NU
Är det någonting som är stressigt? Allt i skolan 
Längtar du till din nästa födelsedag? aa fast jag får vänta nästa i ett helt år
Är du blyg? bros på
Vad gör du just nu? inte mycket
Tycker du att du har fin dialekt? jadå
Tycker du om snö? JAAAAA i love
Vad gör du om 10 minuter? sitter kvar här
Hur mår du nu? Sömnig men glad :D
Vad är din önskan just nu? har nog allt
Har du något speciellt cetat? nopp
Vad lever du på? mycket
Vad gör du om 5 år? De vet i fan
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Dagen jag och Simon blev tsm <3
 
 
 
Jag orkade bara inte skriva något inlägg..... Men ja förra veckan fyllde jag år så kanske kommer lite bilder på de jag fick :)
Natti :)
 
           

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards