hjalmarsson97

Alla inlägg under juni 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 30 juni 2013 21:16

Mitt dröm bröllop!
Jag vill ha ett klaSiskt bröllop!
Lång vit klänning i kyrkan släkt familj, vänner typ :) så ja... De va väl dagens! Glöm inte ställa frågor! Puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 29 juni 2013 18:48

Nu kör vi igång med en frågestund har redan börjat få lite frågor så ni får gärna skriva ett antal frågor så blir jag glad :) puss på er så hörs vi <3

Av Sofia Hjalmarsson - 28 juni 2013 20:59

Ämm ja detta blir ett extra inlääg nu!

Men om jag startar en frågestund skulle ni fråga något då?

Får gärna skrivva en kommentar vad ni tycker såå PUSS <3

Av Sofia Hjalmarsson - 28 juni 2013 20:54

Finaste bilden som jag har tagit!

Men såklart så kan ju inte jag bestäma mig så ni får många bilder ist!

Som är nåågra utav dom finaste för jag  hittar inttee några bilder som jag tror är bättre...


                   

Av Sofia Hjalmarsson - 25 juni 2013 19:49

Jahopp nu är jag tillbaka igen kände inte för att blogga i helgen!

Ifredags var en fin liten dag va med familjen och några grannar på dan och på kvälllen en kompis :)

Lördags var jag hemma själv med min bror så tjockade mig bara ;)

Och i söndag spelade vi match ska dock inte nämna hur dde gick...

Fast vi vann i torsdags tror jag de va :)

I daga har jag bara tagit de lugnt och nu sitter jag i min säng och lysssnar på Brolle JR älskar honom <3

Så får ni lite gooa bilder på allt möjligt :)

Så tänker jag lägga upp videon när jag sjunger på skolavslutingen någon dag med :)

Ha de bra så hörs vi <3 

                   

28

Av Sofia Hjalmarsson - 20 juni 2013 22:22

Skor jag vill ha?...


Emm jag bryr mig inte så mkt om skor.... ine märken heller..

Köper de som jag tyycker se bra ut"!


jaja imonn är det midsommar :D

klar med kransen å allt nästan lite stolt :D

aja natti :) <3

     


Av Sofia Hjalmarsson - 19 juni 2013 16:58

Tjenare alla gooa påväg till en match i Vetlanda, vann mot dom med 8-1 men då va dock inte jag med.... Har plockat massa blommor för jag ska göra en midsommarkrans tills på fredag.... Men imon har jag förmodligen fullt upp så jag vet inte om jag kommer skriva något då.... Aja önska mig lycka till natti <3

Av Sofia Hjalmarsson - 18 juni 2013 09:52

Sitter på sjukhuset och har precis röntgats.... Så läskigt, hatar de....
Ikväll är det träning så jag vet inte om jag kommer göra ett sånt "Dag" inlägg....

Ovido - Quiz & Flashcards