hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Älskar de här för de är så sant!

Av Sofia Hjalmarsson - 28 februari 2014 22:55

Många lägger ut så här så här tänker tjejer. Jag hittade en nu och de stämmer ju så bra så ni får läsa den!


Så här tänker tjejer!

Tror jag har känslor för honom

eller vänta nej

eller jo de har jag 

han är snygg 

varför är de bara jag som skriver

Skjut mig
Mat
Nej jag blir fet
Whatever jag är redan fet
Gymma?
Nej juste jag har mens
Varför skriver han så långsamt?
INGEN SMILEY?

INGET HJÄRTA?
Omg han hatar mig
Vill han inte prata med mig, ska jag fan inte prata med honom heller!

Varför skriver han inte?
Jag är hungrig
Min mageeeeee
Hur långt är det ner från balkongen?
YOLO
Nej va töntigt
Chocklad choklad chocklad
Varför är hon snyggare än mig?
Bitch
Na, tar lite bilder isället
*klick*
Wtf, är min rumpa så liten?
Jag är så ful
Ingen vill ha mig
har vi mat hemma
Tror jag ger upp och sover istället...

 

Känner mig träffad haha

puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards