hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Dag 6, min personlighet

Av Sofia Hjalmarsson - 27 februari 2014 15:56

Dag 5 är då, vad jag inte gillar med min personlighet!

och dett finns såklart saker där oxå! så vi kör igång!


*Att jag är så sjukt blyg, jag kan ju inte en titta på en människa oxh hälsa utan att jag blir helt illröd i ansiktet eller mitt hjärta typ slår fortsre,....,

*Att jag är å negativ mot mig själv..


Det är väl de jag kommer på nu  ilf... 

me vi hörs ikväll tror jag

puss <3

 

 
 
Bunny

Bunny

1 mars 2014 21:52

När jag var yngre brukade jag också rodna och bli jättenervös så fort jag skulle hälsa på någon, haha :( Men som tur är har det försvunnit nu, så förhoppningsvis kommer det bli bättre med tiden för dig också! :)

Superfin tröja btw! :D

http://bunnys.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards