hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Dag 3 jag är rädd för!

Av Sofia Hjalmarsson - 21 februari 2014 19:44

Jag har då glömt bort den här dag grejen så vi kör dag 3 nu och de ska handla om vad jag har för rädslor eller vad jag är rätt för! Så nu kör vi! Ingen ordningen eller så jag bara kör!

Jag är rädd för:

* Att bli sviken igen (av follk i min omgivning)

* Att inte fixa skolan.

* Att komma in i mina dåliga matvarnor igen!

* MISSLYCKAS

* Ormar...

 Dt är väl de jag kan komma på nu finns säker mer men, men... Vi hörs kanske imon så...

puss <3

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards