hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Lämnar inte huset idag!

Av Sofia Hjalmarsson - 21 februari 2014 15:19

Mår så sjukt dåligt idag! För igår på träningen börjde de regna men jag va ju redan lite förkylld men jag fortsatte ilf! Men bara de att när jag kommer hem så börjar jag få jätte ont i halsen och börja hosta och så.. Så inatt har jag inte kunnat sova något alls typ för jag har hostat...

Sen nu idag så har jag sjukt ont i halsen och hostar å alllt annat också! Så jjag tänker inte direkt lämn huset idag kännner jag...

aja vi hörs väl mer under dan!

puss <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards