hjalmarsson97

Alla inlägg under mars 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 20 mars 2014 21:05

Jag ska då räkna upp saker som har hänt som är så pinsamt att man bara vill sjunka igenom marken! 

Men jag kommer inte på några stora grejer så de blir bara små grejer! Så vi kör!


Snapchat • Jag är väldigt duktig på att skicka till fel person och jag kan ju säga fula bilder/videos som jag skickar till mina tjejkompisar har kommit till killar! inte jätte kul!

Upträdanden • När jag har uppträtt och man sjunger eller spelar fel, jag får typ panik!

Kille • Jag skulle gå från skolan till min buss med en kille som jag gillade och jag snubblar om mina fötter och trillar!

Känslor • När man har snackat med någon och typ "förklarat" sina känslor så ses man i skolan dagen efter! JAG tycker det är lite jobbigt ilf!

Asså det finns SÅÅ mycket mer men kommer inte på och vissa grejer vill jag inte ta upp!


Klippt av mitt hår idag, och eftersom jag vill ha längre hår så sa min frisör att jag inte ska platta mitt hår så ska försöka att inte göra de så vi får se hur de går! 

puss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 19 mars 2014 19:25

underbara dagar men orkar inte direkt skriva om dom så ja... 

Fast igår fick jag veta min praktikplats å jag ska vara på Hovsbageri i växjö hoppas de blir bra!

Sen igår va vi med laget i klubbstugan och hde lite aktiviter typ!! 

Sen idag fick jg sitta och plugga i bibblan eftersom jag hade engelska prov och jag blev gdkänt så jag är nöjd!

men nu ska jag gå ner och v lite social med min familj! men ni får gärna skriv till mig!

puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 17 mars 2014 19:48

Försov mig idag men sen precis när jag har gjort mig klar så går jag till mobilen och jag hade fått ett mail från min bagerilärare där han skriver att han är hemma och det blir ingen lektion! Asså min lektion började alltså 13.35 så fick cykla idag och vi ska inte ens gå in på hur de gick! 

Så under tiden jag väntade på att att cykla till bussen så spelade jag in en liten cover och tjockade mig och sov!

Så lektionen började tidigare så vi började vid 12,30 och slutade 14,00 kändes helt onödigt att ens åka in....

Jaja jag hoppade träningen eftersom jag har slagit i min handled ångrar mig lite men jaja!

puss på er så hörs vi imon <3

         

Av Sofia Hjalmarsson - 16 mars 2014 18:03

Dag 10 är då om jag vill tatuera mig och var och hur?

då kan jag ju börja så här! Jag tycker de är CP snyggt med killar som är lagom tatuerade! 

De är egentligen samma med tjejer men jag tycker inte de är snyggt om tjejer har mycket!

Men jag skulle nog kunna taturta mig om jag inte va för rädd!

men såfall skulle de ju bara vara något litet (kommer bild här nere!) 

puss <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 15 mars 2014 16:21

Ja jag tänkte ta dag 9! som va en massa frågor så vi kör!


  • Är du kär? - Kan inte säga att jag är kär, men jag gillar en!
  • Har du kysst någon idag? - Nej
  • Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Tror inte de
  • Har du ett förhållande? Nope
  • Om nej varför inte? - vet inte? typ för jag blev sviken för ett tag sen så ville väl inte binda mig kanske?
  • Var går gränsen för otrohet? -  kyss!
  • Har du varit otrogen? om ja varför? - nej
  • Har du sagt till den du gillar att du gillar hen dom sista månaderna? - ja...
  • Är du romantisk? -inte en aning faktiskt
  • Är du svår flörtad? - de kan jag ju inte påstå
  • Har du gråtit  framför den du gillar? - haha ja....
  • Har du slagit någon du tycker om'? - bara på skoj så fall
  • Har du haft sex med över 20 pers? - nope
  • Vill du ha ett förhållande eller vill du vara singel? - jag vet faktidkt inte
  • Vem sa till dig att hen tycker om dig mer än en vän? - vet faktiskt inte? va ett tag sen typ
  • När fick du din första kyss? - haha typ i 8:an om man inte räknar pussarna i lågstadiet
  • vad gillar du för stil på killars kläder? - Typ keps asså jag vet egntligen inte men snygga kläder bara?
  • Vad skulle du göra för den du gillar nu? - Egentligen allt men förtillfället INGENTING!

De va allt så 

puss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 14 mars 2014 17:52

Efter skolan idag så drog jag Ella och jocke ner på stan å chillade lite gjorde lite ärenden osv! men till saken!


Haha asså folk har börjat fråga om jag inte ska vara med i idol?

Typ idag så va det en länk som dom gör reklam om att man ska söka till idol så kunde man kommentera så var det en gammal barndoms kompis som hade kommenterat mitt namn! Sjukt gulligt!

Får liksom frågor i skolan från mina kompisar och släktingar osv!

sjukt kul att ni tycker att jag är så duktig men jag har inte vad som krävs och jag kan ju inte jätte bra engelska så ja...

haha hade varit sjukt kul men ja...

puss <3

   


Av Sofia Hjalmarsson - 12 mars 2014 18:31

Hallu folk dagen har varit helt okej måste jag säga! Efter lunchen drog jag och tjejerna ut och satte oss i solen!

Gick till 16 sen drog jag ner till stan för att leta skor men ja jag hittade massa men kunde inte välja så imon ska jag ta med en kompis så någon kan hjälpa mig haha!

men vi hörs imon!

puss <3

 


Av Sofia Hjalmarsson - 11 mars 2014 21:04

Haha skolan idag asså, Började med en bra lektion i bageriet! sen hade vi livsmedel och vi provade massa olika ostar! Trodde fan jag skulle spy av vissa! 

Jaja när jag sen skulle gå till stationen så gick jag veerkligen med ett stort leende på läpparna, så sjukt glad va jag! De behövde jag verkligen! jaja vi hörs imon!

puss <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards