hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Dag 11 pinsamheter

Av Sofia Hjalmarsson - 20 mars 2014 21:05

Jag ska då räkna upp saker som har hänt som är så pinsamt att man bara vill sjunka igenom marken! 

Men jag kommer inte på några stora grejer så de blir bara små grejer! Så vi kör!


Snapchat • Jag är väldigt duktig på att skicka till fel person och jag kan ju säga fula bilder/videos som jag skickar till mina tjejkompisar har kommit till killar! inte jätte kul!

Upträdanden • När jag har uppträtt och man sjunger eller spelar fel, jag får typ panik!

Kille • Jag skulle gå från skolan till min buss med en kille som jag gillade och jag snubblar om mina fötter och trillar!

Känslor • När man har snackat med någon och typ "förklarat" sina känslor så ses man i skolan dagen efter! JAG tycker det är lite jobbigt ilf!

Asså det finns SÅÅ mycket mer men kommer inte på och vissa grejer vill jag inte ta upp!


Klippt av mitt hår idag, och eftersom jag vill ha längre hår så sa min frisör att jag inte ska platta mitt hår så ska försöka att inte göra de så vi får se hur de går! 

puss <3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards