hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Dag 9! kärlek... orka

Av Sofia Hjalmarsson - 15 mars 2014 16:21

Ja jag tänkte ta dag 9! som va en massa frågor så vi kör!


  • Är du kär? - Kan inte säga att jag är kär, men jag gillar en!
  • Har du kysst någon idag? - Nej
  • Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Tror inte de
  • Har du ett förhållande? Nope
  • Om nej varför inte? - vet inte? typ för jag blev sviken för ett tag sen så ville väl inte binda mig kanske?
  • Var går gränsen för otrohet? -  kyss!
  • Har du varit otrogen? om ja varför? - nej
  • Har du sagt till den du gillar att du gillar hen dom sista månaderna? - ja...
  • Är du romantisk? -inte en aning faktiskt
  • Är du svår flörtad? - de kan jag ju inte påstå
  • Har du gråtit  framför den du gillar? - haha ja....
  • Har du slagit någon du tycker om'? - bara på skoj så fall
  • Har du haft sex med över 20 pers? - nope
  • Vill du ha ett förhållande eller vill du vara singel? - jag vet faktidkt inte
  • Vem sa till dig att hen tycker om dig mer än en vän? - vet faktiskt inte? va ett tag sen typ
  • När fick du din första kyss? - haha typ i 8:an om man inte räknar pussarna i lågstadiet
  • vad gillar du för stil på killars kläder? - Typ keps asså jag vet egntligen inte men snygga kläder bara?
  • Vad skulle du göra för den du gillar nu? - Egentligen allt men förtillfället INGENTING!

De va allt så 

puss <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards