hjalmarsson97

Alla inlägg under september 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 16 september 2013 21:30

Fick ett meddelande på kik om jag kunde göra lite tips på hur man kan plugga på ett bra sätt!

Så de tänkte jag göra för att jag är så gullig :3

så vi kör väl dåe :)


Efter som jag kan vara väldigt distraherad* av vissa ljud och grejer som händer så brukar jag förssöka hitta ett lugnt och ljudlöst ställe som möjligt! Åför mig så blir de altanen!

Sen att de inte ska vara för kallt eller för varmt! Jag brukar sitta med täcken och kuddar å filtar å allt möjligt :3

Och när jag pluggar så brukar jag alltid bli sugen på något så brukar jag alltid ta med en bricka med dricka, kex, godis eller vad fan som helst! :)

Musik fungerar för vissa för mig ibland de bros på vad man läser eller vad man gör!

Sen att ta mobilen och ställa in timern på 1h och sen tar man en liten paus men instaram eller fb eller vad som!

Man kan inte plugga med fb och insta och allt annat samtidigt!!!! (eller jag kan inte de ilf) 

Aja hoppas du blev nöjd med detta och att andra tar åt sig lite kansek :)

pöss :) <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 14 september 2013 22:19

  1. Är du kär? -naj
  2. Humör just nu? - Trött, besviken osv
  3. Tar du droger? - Inte dirket...
  4. Kläder just nu? - mjukis och linne
  5. Vad sa du senast? - Jag har bakat paj vill du ha
  6. Är du allergisk? ja mot lite grejer!
  7. Fisk eller badkruka? - LÄTT FISK
  8. Hur många kuddar sover du med? - haha typ 8 :3
  9. Bär du på en stor hemlighet? - För vissa kanske
  10. Vad äter du inte? - finns rätt mkt som jag inte äter
  11. Vem ringde du senast? - Mina kusiner
  12. Sparare eller slösare? - Sparare (snål som satan)
  13. bästa året? - 2013 & När jag va yngre
  14. Hur många kan du lita på? - en ilf sen vet jag inte
  15. Tror du att de är möjligt att vara trogen hela livet? - De bros ju på vad man räknar till otroghet?!
  16. Modig eller feg? - Bros på vad som gäller men oftast feg
  17. Hur många barn vill du ha? - 2 -3 kanske
  18. Bio eller promenad? - Promenad :3
  19. Är du kittlig? - Om jag är?! Jag dör ju typ om någon rör mig...
  20. Vem kramade du senast? - Min kusin
  21. Stjärntecken? - Skytt
  22. Rädd för kryp? - nae
  23. Vem är din bästa vän? - JULIA men har många andra bra vänner
  24. Beroende av majs godis :3
  25. De här är jag bra på? - Asså är jag ens bra på något? jo men kan väl säga att jag är helt okej på att baka och sjunga, spela gitarr, skriva låtar och stå i mål!
  26. Höger/vänsterhänt? - VÄNSTER
  27. När vaknade du i morse? - typ 8 låg å kollade tv  till 10- 11
  28. Vad vill du bli när du blir stor? - Konditor!
  29. Ma/NO? - båda lika tråkiga men matte
  30. Om du går in i ditt fotto album vad är de första du se? - En bild på mig och mina cp kompisar
  31. Pizza/Hamburgare? -Hamburgare
  32. Vad heter du i mellannamn?- Emelie Maria
  33. Är ditt rum städat nu? NEJ VERKLIGEN INTE
  34. Gungar du på stolen? - ibland
  35. Vill du hoppa bungyjump? - inte nu men kanske senare i livet!
  36. Simpssons eller Family guy? - vet inte 
  37. Är du rädd för blod? - nepp
  38. Vilken färg har du på dina trosor? - Typ blåa
  39. Brukar du sola? - så mycket jag kan!
  40. Är du stark? - De kan jag inte påstå direkt!

De va allt ! Ni kan skrolla ner för där finns jätte söta bilder på mig ;)

pöss <3

   

Av Sofia Hjalmarsson - 14 september 2013 22:15

Har bara bakat och kolla tv idag! Försöker fort farande lägga musik till en text som jag har fått av en komis men den är cp svår! så tänkte göra en liten fråge grej, fast de får komma i ett annat inlägg!

Av Sofia Hjalmarsson - 13 september 2013 23:12

Såg precis studentfesten har nog dock inget å säga om den verken bra eller dålig...
Kolla senaste inlägget fin fina bilder pöss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 13 september 2013 20:19

Har ju inte skrivit något, bara för att jag inte har haft lust eller ork...

Sjukt jobbig vecka är jätte trött! Pappa bortrest så bara jag och mamma hemma lite mys! Tog faktiskt på mig pyjamas ikväll anväder aldrig de men ja... (jätte fula dessutom)

Ska ta fram godis snart :D

Efet skolan så går jag och 2 kompisar till ICA så köper dom godis och chips osv så har jag inga pengar med mig...

Så sur jag blir Usch på er (vet att ni läser)..... 

Mysa sönder hela helgen!

Men vill träffa Julia.... saknar sönder henne! Men va tvungen att vara hemma! :,( lav yaaa <3

jaja vi hörs pösssss <3

               

Av Sofia Hjalmarsson - 10 september 2013 20:37

^ som sagt förlåt för att jag har varit så jjävla bitchig halva dan för er som har träffat mig!

Har varit jobbigaste dagen hitills...

går upp 05:50

skola 08:00

Lagade mat i skolan idag som tog på krafterna...

Sen engelska 

springa till bussen åka buss i halvtimme

cykla hem sen ät sen träning!

fast blev ingen träning den blev inställd!

så u har jag duschat och sitter i min säng har skrivit lite musik nu kolla tv sen sova om en timme typ!

Imon vet i fan om jag hinner skriva något för går till kl 5 sen match i ljungby och jag har inget nätverk...

Så ja vi hörs natti pöss <3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 9 september 2013 19:16

Har täffat Julia idag dock inte så länge men har saknat henne så sjukt mycket!!!  laov yaaaa <3

Skrattat sjukt mycket kanske dock att vi var LITE  lugnare idag men bara kanskke.....

Stanade kvar i stan som sagt å träffade Julia så fick bli en senare buss problemet är att nu när jag har fått tillbaka min mobil så hade jag inte något internet förens jag kom hem så jag kunnde ju inte kolla busstiderna! Och jag är ju lite trög så jag fattar ju inte de som står på skyltarna... Så fick ringa mamma men henne kunde jag inte nå så jag fick lite panik... Men tillslut fick jag tag på henne å jag kom hem! stanade och pratade med en annan kompis här i närheten.... Så liggerde massa mosade ormar hela vägen hel typ på 3 km så ligger de 7 ormar eller något.... Jag som börjar lipa när jag ser en orm! Så ja... men vi hörs i mon pössss <3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 8 september 2013 00:01

Asså matchen idag shit så jäkla bäst... Låg under hela matchen till de sista då blev de tillslut 5-5 vi va såklart skit glada sen berättade dom att de egentligen skulle varit 6-5 till oss :o men dommaren blåste tydligen aldrig de målet! Matchen va mot serieledarna så fatta att de va bra stämning alla va verkligen glada :D så härligt med åtminstone 1 poäng :) i mon ska vi förhoppningsvis hämta min mobil saknar den just nu :) aja vi hörs pöss <3

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards