hjalmarsson97

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 9 september 2013 19:16

Har täffat Julia idag dock inte så länge men har saknat henne så sjukt mycket!!!  laov yaaaa <3

Skrattat sjukt mycket kanske dock att vi var LITE  lugnare idag men bara kanskke.....

Stanade kvar i stan som sagt å träffade Julia så fick bli en senare buss problemet är att nu när jag har fått tillbaka min mobil så hade jag inte något internet förens jag kom hem så jag kunnde ju inte kolla busstiderna! Och jag är ju lite trög så jag fattar ju inte de som står på skyltarna... Så fick ringa mamma men henne kunde jag inte nå så jag fick lite panik... Men tillslut fick jag tag på henne å jag kom hem! stanade och pratade med en annan kompis här i närheten.... Så liggerde massa mosade ormar hela vägen hel typ på 3 km så ligger de 7 ormar eller något.... Jag som börjar lipa när jag ser en orm! Så ja... men vi hörs i mon pössss <3

     

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards