hjalmarsson97

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 10 maj 2013 22:12

Mina största misstag!


Vet inte vad man räknar till misstag!

Men på lågstadiet, att jag inte tog vara på all skoltid och lärde mig rätt grejer, eftersom det går rätt dåligt....

Vet inte om de räknas in, men att jag aldrig sa at jag älskade min mormor, tänker fortfarnade på de...

Sen kommer jag faktiskt inte på mer.... så att.....

jaja vi hörs imon :)

natti :)<3

 

Av Sofia Hjalmarsson - 9 maj 2013 22:49

Jaha..... Dag 4, vem jag skulle vilja byta utseende.... Asså jag har ingen aning igenkligen.... Men om jag måste välja någon snygg person och en tjej så kanske..... Selena Gomez elr någon.... Har ingen aning.... :) jaja ska kolla lite på tv nu så natti :)<3

3

Av Sofia Hjalmarsson - 8 maj 2013 16:13

Dag 3 nu då!


En person som jag skulle vilja träffa är nog min mormor!!

Jag saknar henne sjukt mycket och när jag mår såhär dåligt som jag gör just nu så skulle det vara skönt att ha henne här!!! 

Hon gjorde verkligen allt för mig! och jag skulle vilja ha llite stöd från henne!

Men jag vet att hon finns där uppe för mig och jag älskar henne <3

natti :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 7 maj 2013 15:28

Mina rädslor..... Hmmmm....
ORMAR får bokstavligt panik.....
Att bli lämnad av nära å kära....
Sjukdomar....
Och rätt mycket höjder.....

Yeep de var allt för dagen.... Skola som vanligt och nationellt prov.... Och snart träning :) gött! Natti alla :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 6 maj 2013 20:08

Dag 1!


  1. Jag hatar att ha prov i skolan!
  2. Tycker det är sjukt skönt att träna med mitt underbara lag, för alla tankar bara försvinner, fast sen kommer dom tbx...
  3. Jag kan börja gråta för ingenting!
  4. Jag har alltid älskat att sjunga!
  5. Har sjut svårt att ta emot komplimanger!
  6. Älskar mat, fast jag inte klarar att äta så mycket.
  7. Nästan varje gång jag ska göra något själv med min pappa, så kollar vi fotboll!
  8. Jag älska att duscha...
  9. Gosiga kuddar <3 <3 
  10. Jag sitter FÖR mycket vid Facebook!!!

Ja där hade ni första dagen hoppas ni kommer gilla detta så natti :) <3


 

Av Sofia Hjalmarsson - 6 maj 2013 20:06

Tänkte starta upp något nytt och ska försöka hålla varje dag på det med! :)


30 dagar!

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

Dag 2 - Mina rädslor

Dag 3 - En person jag vill träffa just nu

Dag 4 - Någon jag skulle vilja byta utseende med

Dag 5 - Mina största misstag

Dag 6 - 5 saker du inte kan leva utan

Dag 7 - I min handväska

Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp

Dag 9 - Min favoritbutik

Dag 10 - Någonstans jag vill åka

Dag 11 - Mina bästa vänner

Dag 12 - Hur mitt rum ser ut

Dag 13 - Mina favoritprogram

Dag 14 - Något som gör mig glad

Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka

Dag 16 - Min favoritdag på året

Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan

Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna

Dag  19- Berättar vad du inte gillar med andra människor

Dag 20- En vän jag inte skulle klara mig utan

Dag 21 - 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör

Dag 22 - 4 låtar jag gillar

Dag 23 - Det läskigaste jag varit med om

Dag 24 - Något jag hatar

Dag 25 - Något jag är beroende av

Dag 26 - Vem jag smsar när jag är nere

Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende

Dag 28 - Skor som jag vill ha

Dag 29 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit

Dag 30- Mitt drömbröllop

Dag 31 - Berätta om ditt liv och hur det kommer att vara i framtiden

Av Sofia Hjalmarsson - 5 maj 2013 20:53

Tjenare :)


Igår hade vi ju gäster men jag gick å la mig väldigt mycket tidigare för jag var sjukt trött!

Idag vaknade jag väldigt sent som jag trodde.... Har pakat upp efter resan och inget speciellt.... 

Min mobil har börjat krabba rätt mycket så kanske ska få ta över min pappas iphone eftersom han inte använder den...:)

men ja.... ska bara kolla lite på tv, duscha och sen gå å lägga mig!...

men ja... natti :) <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 4 maj 2013 12:52

Jaha.... Hej förlåt för jag inte har skrivit har mått piss och verkligen inte orkat..... Nu i veckan har jag ilf sjungt i kyrkan å de va väldigt kul :) sen i onsdags så åkte vi till Stockholm på klass resa haft jätte kul! :) varit på gröna lund, vasamuseumet, slottet och lite annat kul :) nu sitter jag på tåget hem och sedan hem och baka för vi ska ha gäster :) nice :) ska bli skönt å komma hem just nu men kommer sakna de lite eftersom de har varit så kul :) jaja hej då så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards