hjalmarsson97

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 21 maj 2013 21:00

Tjena alla goooooa :3


Min favorit dag på året..... Måste nog vara jul afton!

Jaja....

Det var dagens!

Idag hade jag extraam målvaktsträning känner mig lite smått död.....

Imon skola, sen kanske öva med en från klassen till avslutningen, sedan dans med alla 9:or!

Det kommer nog bli rätt kul hoppas jag! :)

jaja Natti :) <3  

Av Sofia Hjalmarsson - 20 maj 2013 16:34

Eftersom jag inte har hunnit skriva på 3 dagar så blir de nu.....

jag har inget favourit pogram så....


Något som gör mig glad....

Det finns ju så mycket....

Mina vänner <3

familj

FOTBOLL

Sjunga

Spela gitarr

Allt gör mig glad så kan inte välja....

å här kommer en bild på mig sen förra året.....

 

Jaaa det var dagens.... såkommer det en liten bildbomb oxå,...., natti alla gooooa :)<3

     

Av Sofia Hjalmarsson - 17 maj 2013 19:48

Tjenare :) tänkte bara skriva lite om min dag.....

Iskolan idag så dansade vi (alla 9:or)

PINSAMT

Sen efter skolan så la jag mig ute och stekte lite..... rätt gött""""


Jaja mitt rum!

Mitt rum är jätte stökigt just nu!

Har inte haft behov av att städa de, ingen är hos mig nu förtiden förutom mina vänner men de har inte varit på ett tag....

Jag har blåa tapeter med delfiner på....

En hyfsat liten säng (men de får plats en till)   

En byro, hylla, skrivbord/sminkbord, tv bord med tv, och en liten hylla vid sängen typ!

Har 3 gitarre vid min spegel åå ja.....


jaja det var dagens :)

Natti alla gölliga :) <3

 


Av Sofia Hjalmarsson - 16 maj 2013 15:47

Min bästa vän!


Julia/Gunnar!


Julia är min bästa vän! Gunnar är hennes smeknamn av mig mest tror jag.....

Hon är världens fantastiskaste!!!!!!!

Hon är helt galen i bland men de är jag gillar med henne, så vi kan bli helt CP!

och till sommaren åker jag och min familj och JUlia till Bulgarien, men jag kommer dock inte fatta hur mina föreldrar ska stå ut med oss!

Julia är en helt underbar person som alltid fiinns där!

 I luvvvvve yoouuuuuu GUNNAR <3


 

Av Sofia Hjalmarsson - 15 maj 2013 07:50

Någonstans jag vill åka!
Jag vill åka till paris!!! Hade varit så coolt, men vi har planer på att åka dit med familjen om några år....
Typ USA hade ju inte varit fel....
Och tillsist Australien hade varit nice.... :)
Sotter på bussen nu å skriver lite.... :)
Kanske skriver ikväll.... Hejdå :)<3

Av Sofia Hjalmarsson - 14 maj 2013 20:23

Mina favourit afärer....
Bikbok
H&M
Ginatricot
Cubus
New yorker
Lager 157
Aa de va väl alla? Tror jag ilf....
Påväg hem från träningen nu och känner mig halft död.... Jaja hem å sova om en stund.... Natti alla gooa :)<3

7-8

Av Sofia Hjalmarsson - 13 maj 2013 19:26

Skrev ju inget igår så idag kommer både dag 7 och 8 !!!

Dag 7!!!!


ad jag har i min handväska!

Jag har min plånbok, tjejgrejer, mini spegel, otfast massa smycken, nagelfil, tuggummi, handkräm, godis, plektrum (vet inte vf) och hörlurar..... sen tror jag inte att jag har mer.... 


Dag 8!! 


Vad jag tycker om min kropp!

jag är ändå hyffsat nöjd.....

efter jag gick ner så mycket i vikt, så har jag varit rätt nöjd....

gillar mitt år de mesta i ansiktet....

magen sådär kunde väl varit plattare elller vad man säger,,,,

låren är jag inte nöjd med, eller jag är igenkligen inte nöjd med mina ben alls inte fötterna heller!

hahha okej då va väl inte så nöjd med så mycket....

jaja natti :) <3




Av Sofia Hjalmarsson - 11 maj 2013 18:58

5 Saker som jag inte skulle klara mig utan....


Skulle aldrig klara mig utan mina vänner/familj

KRAMAR

mobilen

MaT......

mina hundar....

jaja ingenting går somdet ska just nu......

jaja natti ::) <3

 


Ovido - Quiz & Flashcards