hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Någon dag.... :)

Av Sofia Hjalmarsson - 31 maj 2013 21:03

Igår hade jag jätte mycket att göra så jag han inte skriva något!!!!


4 låtar som jag giillar!!

Eftersom jag gillar "äldre musik" vet inte om ni gör de så ni känner igen dom!?

(ingen ordning)

Först  himlen är oskyldigt blå med Ted Gärdestad!!!!!! LOve....

Sen typ SUN med the beatels

So you do med hoffmaestro!

Luckiest girl med Vinsent!

Så där ja.... imonn ska jag ut och jobba lite så jag kan få lite pengar så får vi se om det kan bli lite fester framåt ;)

Puss på er alla natti :) <3

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards