hjalmarsson97

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 9 januari 2013 22:04

JOOO


Idag var då andra dagen i skolan :) 

Nu när det är sånt här skit värder så  längtar man tillbaka till värmen i Bulgarien.....

2 dagar kvar till helg.... längtar!!!

Jag vet dock inte vad man ska göra om dagarna när man har kommit hem efter skolan.....

Satt precis och kollade igenom lite bilder från jag var liten och så började jag tänka på min släkt....

jag har ju knappt någon släkt kvar.....

aja ska sova nu så vi hörs imon

:) <3

     

 

Av Sofia Hjalmarsson - 8 januari 2013 16:18

Haloj :)


Aa igår så blev det inget bloggande för jag var med Simon och sen åkte vi till IKEA :)

Idag var ilf första skoldagen på året bara 94 dagar kvar för mig.... Det va härligt och komma till skolan och få träffa alla kompisar men lite tråkigare på lektionerna....

Ska verkligen sattsa sista terminen nu!!!!

För jag ska in på min linje som jag vill.....

Nu sitter jag bara i min säng och gör ingenting....

Ska nog göra mina övingar för revbenen....

vi hörs väl imon ilf... 

hejdå :) <3 


   

 


Av Sofia Hjalmarsson - 5 januari 2013 22:32

Haloj :) just nu sitter jag å lyssnar på musik å försöker fördiva tiden.... Jag är hos 2 barn å är barn vakt, dom har precis somnat och jag ska va här till 12.... Jag vill bara hem slänga mig i sänge å sova.... Men jag får ju pengar så jag får väl stanna..... I mon ilf ska jag ägna tiden på min träningsaparat.... Aen vet jag inte..:. :) vi hörs imon godnatt :)<3

<3

Av Sofia Hjalmarsson - 4 januari 2013 20:39

Hallo :)


Ja jag vet att jag inte har skrivt men jag ska bättra mig på alvar nu...

Aja mitt nyår var NICE , jag va hos Simon inte för att vi gjorde så mycket men de va kul och ,ycket raketer blev det med.... :)

Igår var vi i Helsingborg och shoppade det kommer en bild på en skin väst kan inte ni skicka ett medelande och skriv vad ni tycker om den för jag är lite osäker.....?

aja vi hörs imon hejdå :) <3

       

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards