hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

andra dagen iskolan.....

Av Sofia Hjalmarsson - 9 januari 2013 22:04

JOOO


Idag var då andra dagen i skolan :) 

Nu när det är sånt här skit värder så  längtar man tillbaka till värmen i Bulgarien.....

2 dagar kvar till helg.... längtar!!!

Jag vet dock inte vad man ska göra om dagarna när man har kommit hem efter skolan.....

Satt precis och kollade igenom lite bilder från jag var liten och så började jag tänka på min släkt....

jag har ju knappt någon släkt kvar.....

aja ska sova nu så vi hörs imon

:) <3

     

 

 
 
Angelica

Angelica

10 januari 2013 19:04

Va fin blogg du har! :)

http://twofriends.webblogg.se

Sofia Hjalmarsson

17 januari 2013 23:49

Tack du med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards