hjalmarsson97

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Sofia Hjalmarsson - 11 maj 2014 18:32

I torsdags fick jag ett sms där det stod om jag kunde sjunga på lördagen på konfan! Å självklart så vill jag ju de!

Ifredags skulle jag åkt och kollat på min kusin när hon spelade fotobll men jag hann inte! Skulle göra konfrimationståror med tema Harry Potter vet inte om jag blev så nöjd men de kommer bild iallafall! Men min kusin kom hit så käkade vi lite å myste! på lördagen så va det konfrimationen som jag skulle sjunga på och hjälpa till på! Det gick jätte bra tycker jag! Nöjd!

Sen skulle vi ha gäster på kvällen så då fick de bli å baka hallonmouse med passion! gott blev de ilf!

Har dock haft så jäkla ont i min rygg hela helgen  så idag har jag bara legat i min säng men tog en liten runda och gick med hundarna!

Sen har jag köpt rätt mycket kläder de senaste så här kommer 2 utav dom!

Puss <3

     

Något praid träd som man fick skriva något på! Så såklart gjorde vi de!

      

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards