hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 3 april 2014

Dag 14! •Saknar! •Studion!

Av Sofia Hjalmarsson - 3 april 2014 16:57

Dag 14 är saker som jag saknar!

Så vi kör!

• Jag saknar tiden där jag va i studion varje dag och spelade in min skiva! Så skönt att bara ha det att tänka på! (kanske ska göra de snart igen)

• Jag saknar min mormor som gick bort för några år sedan...

• Jag saknar att få bekräftat att man är älskad/omtyckt varje 

•Jag saknar tiden som yngre när man inte brydde sig om något!


Å nu kommer jag inte på mer! Så vi hörs 

puss <3

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards