hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 24 mars 2014

Helt ny mänska typ!

Av Sofia Hjalmarsson - 24 mars 2014 21:07

Hoppade träningen igår eftersom jag behövde sova inför dagen idag!

Gick upp vid 4, började praktiken vid 5! Asså jag känner inte igen mig själv?

Det första jag gjorde när jag kom in i bageriet är att gå in och skriker Hallå! Jag gick liksom fram och hälsade och pratade jätte mycket! Verkligen öppnade upp mig och dom som jobbade där va helt underbara!

En underbar dag alltså! Drog och käkade med Ella oxå kul att få träffa henne med!

Va så sjukt trött i benen så drog hem och la mig sen va de träning! Hade verkligen inte lust med de men de fick gå, så käkde en hel packet med druvsocker för att vakna till lite haha...

Ska upp imon med så behöver sova! sÅ Natti!

puss <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards