hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Min dag, helt sjukt!

Av Sofia Hjalmarsson - 21 mars 2014 16:26

Asså min dag idag... Började med idrott så får jag veta att mina matte lektioner är inställda och svenska är inställd och jag har ju inte engelska så alltså har jag håla får kl 9 till 14 sen har jag mentorstid i 20 minuter!

FAST jag fick åka hem som tur väl va! Men jag gick och åt osv sen drog jag och Louise ner till stan och träffade julia! 

Sen jag kom hem så har jag sovit!

Ånu ska Julias mamma hämta mig för jag ska sova hos henne! Ska bli kul de va ju ett tag sen nu!

Så nu ska jag sova lite till haha!

puss <3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards