hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Dag 8! min personlighet! Lär känna mig!

Av Sofia Hjalmarsson - 10 mars 2014 16:50

Percis kommit hem från skolan och har ätit lite och så för ska dra och träna strax är tanken!

Men nu tänkte jag då ta dag 8 för har gått några dagar som jag har hoppat över de!

så vi kör! och idag är det att jag ska beskriva min personlighet! Så nu får ni lära känna mig!


Jag kan ju börja men att jag är en SJUKT glad, sprallig och pratig tjej (när jag är med folk som jag känner!)

Jag kan skratta åt ingenting om jag är trött! Mitt skratt kan bli brultalt, fast de kan bli gulligt!

När jag ska börja lära känna en ny person så är jag sjukt blyg och tillbaka dragen fast sen när jag känner personen så blir jag sprallig och pratig!

Jag är väldigt negativ mot mig själv men de börjar bli bättre! Jag är väldigt mån om andra, särskillt äldre!

Om jag bråkar med tex mina föreldrar så kan jag inte skrika och svära åt dom!

haha ja det va väl de! 

Idag i bageriet föresten så gjorde vi cupcakes som vi ska marknadsföra och sånt så de kommer bild på de!

så puss <3

         


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards