hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Fina bilder/ min dag

Av Sofia Hjalmarsson - 27 januari 2014 18:48

Va i bageriet idag i skolan, jag stog i butiken, och sen så fick jag göra semlor! Semlor är någpt som jag verkligen tycker är kul att göra faktiskt! 

Gick till 16 sen tog vi bussen till stationen sen drog jag hem med bussen vid 16,30 Fryser så jäkla mycket fortfarande så sjukt kallt! Vart har man killar när man behöver dom haha ;)

Sitter just nu framför brasan med mina hundar så mysigt!!!!

Funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll faktiskt för jag är sjukt trött!

Vi hörs puss på er <3

     

 
 
Micke

Micke

27 januari 2014 19:14

Lyx med brasa! Vill oxå!

http://gymikke.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards