hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Jag är stark! (rörigt inlägg)

Av Sofia Hjalmarsson - 23 januari 2014 20:24

Jag visar mig svag men jag är stark!

Jag är starkare än vad du tror! Svik mig! men jag klarar de, jag är stark!!

Jag är stark för mina vänner ger mig kraft, ni ger mig styrka!

Ni är som mina skyddsänglar, ni räddar mig varje dag!

Visst det är svårt att vara stark, men de får man kämpa sig igenom, som jag gör!

Varje dag är det saker som jag får kämpa mig igenom!

För att övervinna sina rädslor, så måste man göra det man är rädd för, man måste kämpa emot strömmen och förstå att man inte är ensam om att ha rädslor, svårigheter eller jobbigt!

Visar man bara att man är stark och gå rak i ryggen så klarar man allt!

Man klarar ingenting själv!

jag älskar att jag hatar dig, jag hatar att jag älskar dig! 

 

(Jag vet att detta blev ett väldigt rörigt inlägg men det är så mycket som händer i min lilla värld som ni kanske förstår! men jag vill bara skriva av mig lite!) Ursäka om det blev så här! ^

Puss och hoppas att ni fattar något!!

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards