hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Kärlek till dig!!!!!

Av Sofia Hjalmarsson - 20 januari 2014 17:32

Det hände en grej idag som gjorde att jag blev sjukt ledsen och mådde väldigt dåligt över det!

Men jag vill bara ge all min kärlek och kraft som jag har kvar i  min kropp till mina underbara kompisar i klassen!! även om det inte finns så mycket kraft i min kropp just nu men ja....

När jag springer ut på toan och gråter så slutar det med att en tjej kommer in och hon kramar mig och att nästan halva klassen står utnaför och väntar! 

Resten av lektionen gick inte direkt åt till att jobba utan till att få mig på bättre humör (satt dock och lipade hela tiden) Fick en hel del kramar och de behövde jag verkligen... 

Och de jag vill komma till är att jag vill tacka er underbara männskor som stöttar och lipar med mig när jag är ledsen!

Just nu skulle jag vilja ha någon här som kan gråtaa med mig för just nu sitter jag å lipar i min ensam het!

All kärlek och kraft till er underbara människor!!!!! och jag kommer finnas dä för er också eftersom ni finns för mig!

alla kärlek älskar er pussssss  fina unerbara människor!

Den besvikelsen jag har innom mig just nu SUGER ...


 
 
Ingen bild

Jockepockebus

20 januari 2014 18:57

Lugnt homie vi finns där för varandra :^)

Sofia Hjalmarsson

20 januari 2014 20:28

Haha Jocke du är bäst :,)

 
Amanda

Amanda

21 januari 2014 21:13

Så fin blogg!
Skulle bli så glad om du ville kika in på min skönhetsblogg, hoppas du gillar den! Kram :)

http://amandanygren.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards