hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

Allvar, bra helg!

Av Sofia Hjalmarsson - 19 januari 2014 18:28

Va hos Julia i går så glad, att ha henne som vän!!! Henne kan man verkligen prata allt om! Vi käkade och kollade på barn film haha, typ dör när man kollar på de! Sen tjockade vi oss lite osv! Bra kväll ilf!


Har hittat en låt som jag verkligen gillar, eller texten ilf, tycker ni kan lyssna på den, tror dock den är lite gammal så jag är väl lite efter!

Lite allvar!

Ni vet när man är besviken och har en klump i magen? eller är det bara jag som får de?!

A jag har de! En stor jäkla klump i magen och halsen bland det obehagligast som finns!

     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards