hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Har tänkt på en grej....

Av Sofia Hjalmarsson - 14 januari 2014 18:09

Som sagt så har jag tänkt på en speciell grej... Jag har ju inte mått så jätte bra nu de senaste, så jag har gråtit en hel del..
Så jag pratade med en å så säger han att han bara gråter i regnet, bara för att inte visa att man är svag... Och direkt så tänker jag om de ska regna varje gång jag gråter då får de fan regna varje dag! Men egentligen så bara för man gråter så betyder de ju inte att man är svag? Utan de betyder ju bara att man har varit stark alldeles för länge, de är ju inte för att man är svag!
Ibland måste man släppa på de å visa att man inte är känslolös liksom! De är bra att gråta ibland!
(Nu säger jag inte att ni ska börja lipa nu men ni fattar vad jag menar)
Aja nu får jag sluta tänka här...
Sitter i bilen påväg till träningen måste bara sluta tänka en stund!
Sorry för jag inte skriver så ofta, men ja jag kan inte....
Men vi hörs puss <3

 
 
Ingen bild

Madelene

15 januari 2014 22:09

Har du gjort slut med din kille ?

Sofia Hjalmarsson

15 januari 2014 22:33

nej

 
matildaii

matildaii

16 januari 2014 01:03

Så sant! Man behöver gråta då och då, annars är sorgen bara där som en stor klump i magen. För varje gång man gråter blir den där klumpen åtminstone lite mindre! :)

http://nattstad.se/matildas

Sofia Hjalmarsson

16 januari 2014 06:47

Så sant så :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards