hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 11 januari 2014

frågor! orkar inget annat!

Av Sofia Hjalmarsson - 11 januari 2014 21:32

Egentligen vill jag inte skriva, men jag vill bara sluta tänka lite så jag skriver ilf! Men de blir bara lite frågor för vet intevad jag ska skriva!


Vill du ha ditt ex tillbaka? nej!

Är du singel? -

Är du player? haha nej

Första personen du vänder dig till? Julia

Favori godis? choklad

Vad drack du senast?cola..

En person du inte kan leva utan? Julia

Hur många kan du berätta allt för? 1

Har du sett en fallande stjärna? Ja 

Har personen du höll handen med någon betydelse för dig? Ja de gör han 

favorit låt? Vet inte

Har du något som tillhör ditt ex? ja

Är du kär och i så fall i vem? De kan ni nog lista ut!

Favorit film? vet inte

Favorit färg? har många

Bästa vän? Julia

Är du svensk? japp

En person du saknar? mormor

Vart bor du? småland

En underbar person? kan inte välja

Sex personer du älskar? mamma, pappa, storebror, farmor, Julia

Vart är du nu? på mitt rum

Röker du? neej

En person som betyder mycket för dig? kan inte välja en!

Vem kan du berätta allt för? Julia

Hur lång är du? 164

Vem gillar du? många

Födelsedag? 15 december

Vill du flytta? nej

En söt person? tjejerna jag är med i skolan!

Har du mest minnen med? min kusin johan kanske?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards