hjalmarsson97

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 9 november 2013 21:21

Okej min extra lärare ringde min mamma i torsdags efter våran lektion, trodde jag skulle få panik!

för när jag gick på lågstadiet så fick jag aldrig lära mig "relgerna" för att läsa om man kan säga så och de är de han lär mig nu istället!

När jag kommer hem så säger mamma:

Din lärare ringde och jag frågade ju såklart vad han sa!

De han hade sagt:

Sofia gör sådana framsteg på våra lektioner, vi hade lästest och hon läste 100 ord mer än sist och hon ligger nu på medel!

Hon är jätte duktig occh har aldrig kommit försent till mina lektinoer! Och hon är alltid lika posetiv och glad!

De ända dåliga är att hon inte har något självförtorende!

Hon måste lära sig att lita på att hon har rätt och höja sitt självförtorende!

Och när han sa de så säger mamma: 

De har vi kämpat med i alla år som hon har gått i skolan men de går inte!

Så glad över de!!!!! godnatt på er

puss <3

 


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha mer filmer när jag sjunger?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards