hjalmarsson97

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

Bästa kvällen på länge!

Av Sofia Hjalmarsson - 23 oktober 2013 20:31

Som ni vet gillar jag ju The beatels! Fast de bandet finns ju inte längre!

Pappa hade köpt 2 biljetter till Mersey Beatels, som är ett band som efter liknat the beatels! Asså jag satt och log under hela konserten så fick ont i käkbenen haha :3

De va helt underbart enligt mig! Vet att jag kanske inte delar de intresset för de bandet med så jätte många imin ålder! men jag står för den musiken jag gillar och Beatels musik ÄLSKAR jag!

där ja puss på er <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjalmarsson - 24 februari 2015 21:31

   

Av Sofia Hjalmarsson - 28 januari 2015 18:03


Ja asså har inte skrivt något på vet inte hur länge... men de har varit en hel del nu på sistone! i måndags gjorde jag klart min matte kurs så glad och stolt över mig själv!  Lite mycket i skola, träningen har kommit igång och lite träningsmatche...

Av Sofia Hjalmarsson - 1 december 2014 21:47


Av Sofia Hjalmarsson - 26 november 2014 20:30


va och klippte mig idag!

Ovido - Quiz & Flashcards