hjalmarsson97

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sofia Hjalmarsson - 19 augusti 2013 22:09

Hemma från Frankrike och har haft min första dag på gymnasiet... Har haft de jätte bra bättre än vad jag hade trott :) har lärt känna 2 tjejer rätt bra som verkligen är super :) å hela klassen är jätte bra och kommer bli bättre :) dock jobbigt å kolla upp tider med bussar osv men de blir nog bra... Kommer nog komma försent första veckan till lektionerna eftersom att jag har så dåligt lokalsinne så jag kommer inte hitta.... Känns som att någon har kört igenom mitt liv genom skolan å aldrig släppt gasen å aldrig stannat för tiden har gått cp fort.... Godnatt alla underbara så hörs vi mon :)

Av Sofia Hjalmarsson - 14 augusti 2013 17:36

Första träningen igår, på rätt länge hade inte direkt någon kondition.... Å nu påväg till Hjortsberga för att spela försa matchen på ett tag så skönt å få ställa sig i målet på planen... Vi spelar mot Sandsbro hoppas på. Vinst så klart! I mon drar jag till Frankrike kommer inte skriva något då... Kommer hem på söndag å sen på månad blir de första dagen på ny skola... Är Sd nervös..... Jaja vi hörs ikväll eller imon puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 12 augusti 2013 20:44

Ja  jag lovade ju att jag skulle lägga upp lie bilder sen resan men jag tog bara några bilder på mig för ni kommer få se fler sen! Så jag skriver inte så mycket ikväll eftersom jag har lite å göra så vi hörs imon natti :) <3

                   

Av Sofia Hjalmarsson - 11 augusti 2013 21:47

Jag är hemma från Bulgarien nuuuuu :D

Har haft en  underbar vecka med min familj och Julia :)

Har badat solat och lurat iväg Julia på en födelsendags presten som ni kanske få läsa om i morgon ;)

Hem resan va kanske inte den bästa....

Hela resan hade varit fantastisk tills typ 20 minuter kvar av flygturen....

För då säger piloten typ "Lite sent nu men 25 väskor är kvar på flyg platsen i Bulgarien"

Och jag bara jag lovar våra väskor är där.....

Å såklart kommer inte väskorna så man fick ställa sig å skriva på några lappar....

Så nu sitter jag här å inte kan packa för resan på torsdag!

Fullt upp om man säger så.....

imon kommer nog en hel del bilder från veckan så håll ut puss å kram <3

       

Av Sofia Hjalmarsson - 4 augusti 2013 01:45

Tjohejsan tänkte bara skriva de att jag. Inte kommer skriva på resten utav veckan eftersom jag inte är i Sverige så vi hörs när jag kommer tillbaka ha de gött alla så hörs vi puss på er alla <3

Av Sofia Hjalmarsson - 2 augusti 2013 22:56

Sitter hos mina gudföräldrar å har inget att göra så tänkte skriva vad jag älskar....
Ja vi börjar med:
Pilla imitt hår eller om någon annan gör de jag somnar så :3
SOVA!
Mysa såklart :3 jao jao jag ska nog dra hem snart natti ilf puss <3

Av Sofia Hjalmarsson - 1 augusti 2013 00:18

Jahopp har haft en jätte bra start på veckan men dock orkar jag inte skriva så ni får några bilder ist hoppas de blir bra puss å natti <3

Ovido - Quiz & Flashcards